jente08 <3 jente11 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Familietur med frøkna på to år. Nærhet til strand. Tips mottas med stooor takk!!!
Ulldott Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Vi bodde på Side Hill da vi var der i juni. Var veldig fornøyd. Et passelig stort hotell, med et vanlig svømmebasseng og et barnebasseng med tak over. Syns det var greit at bassengområdet var så pass lite slik at vi slapp å løpe etter ungene hele tiden. De hadde også en lekeplass under tak ved resturanten. (som hadde veldig god mat) De hadde aktiviteter for barna mellom 2 og 4. Tok ca 5 min å gå til stranden og 5 min med taxi til gamlebyen. Litt butikker rundt hotellet og åpen kiosk/resepsjon 24t i døgnet. Rent og pent! Bare nordmenn og svensker (+ noen finner og dansker) på hotellet. Veldig greit i forholdt til ungene som raskt fant seg venner.
Mockanin Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Side Resort kan anbefales på det sterkeste. Er ikke så langt til stranda og hotellet har buss som går til og fra flere ganger om dagen. Har vært på hotellet 2 ganger og har bare positivt å si om det. To voksenbassenger og to barnebassenger på hotellet. Hyggelige mennesker som jobber der. Anbefaler også maten på hotellet. Vi spiste ikke på den Italienske resteuranten som er der. Hadde all inklusive og var veldig fornøyd med maten der, masse forskjellig å velge blandt. Kan også anbefale maten på Bistroen som er på hotellet.
agent007 Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Side Resort er veldig bra ja, men jeg personlig syns det blir veldig slitsomt med så store områder med flere basseng, mye musikk/bråk og mange mennesker. Jeg har ikke bodd der men siden vi lå på et Ving hotell rett ved siden av så hadde vi full adgang til Side Resort også. De to eldste likte seg godt der (12 og 15 år) mens minstemann på 6 syns det var kjekkere på vårt hotell. Jeg følte meg alltid litt ør i hodet når jeg gikk der fra pga alt "bråket" der )
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 signererat Side Resort er et bra hotell Jobbet der for ving i 2008. Anbefaler deg også med å vente med å dra til september mnd. Nå er det så sinnsykt varmt der at det bare er ubehagelig.
jente08 <3 jente11 Skrevet 2. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2010 Takk for svar! Vi reiser mest sannsynlig ikke før 16.september. Må reise med Ving da de har direkteruter fra der vi bor. Flere med erfaringer???...
Gjest Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Ikke nøl!!reis til pegasos world,ingen slår det Her er link: http://www.nazar.no/world
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå