Miiia Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 De er ømme, å ikke bare innimellom, heeeele tiden, de begynte ett par uker før sist mens(ca den 18Juli), noe som er vanelig, eller det pleier komme ca en uke før, men tenkte ikke mer over det, men nå er de ømme hele tia, har tilogmed våknet av at det gjør vondt ett par ganger(tror jeg, hvis jeg ikke har drømt), kan ikke skjønne hvorfor de er slik:/ Noen som har peiling på hva det kan være? jeg er ikke gravid så vidt jeg vet ihvertfall. På forhånd, takk:)
Musemor med tre søte små Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Dersom du ikke er gravid, kan det også komme av magnesium mangel. Jeg hadde ekstremt puppevondt like før mensen en periode, kjøpte magnesium tabletter på apoteket, tok en hver kveld, neste mnd hadde jeg nesten ikke vondt i det hele tatt.
Miiia Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2010 nå har jeg ikke testet meg, men ettersom jeg hadde TR ca den 18juli regner jeg med at det ikke er det det er. Men det har vart nå etter mens slutt også, å det har det ikke gjort før. Kanskje jeg ska ta en tur til lege å få det sjekket:) takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå