Gå til innhold

Kan godt spå noen flere, men skriv dere inn her istede.


SecretFlower*

Anbefalte innlegg

Andre tråden ble så lang, så det ble vanskelig å holde oversikten:)

 

Trenger fødselsdato eller navn.

Skriv inn hva du lurer på.

Og helst kontrollspm.

 

Ikke lang erfaring med dette, så alt må taes med en klype salt.

Treffer godt på noen, men bommer på andre. Så er det sagt:P

 

Dersom jeg ikke svarer med en gang, så gjerne spør igjen, men det kan hende det er pga jeg ikke får inn noe på deg.

 

 

Om det er noen andre som også spår, så setter jeg pris på om dere ser på meg og:) født: 030287

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei frida: ) Har en søster som også er gravid: ) greier du å spå noe om hvor nært vi får : )? eller om hvordan kjønn hun får: ) født 150789: ) og min 201291: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være 3 uker forskjell på dere? Får inn 3 hvertfall. Mulig det er 3 mnd, men tror egentlig ikke det er så mye.

 

Får hun jente og du gutt? Husker ikke hva jeg har spådd deg før. Mulig det var noe annet jeg sa da?

 

Føler dere får en av hver hvertfall:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei =)

 

jeg lurer ikkje på noe spessielt , men er nyfiken på hva du klare å lese ut i fra fødselsdaton min =))

 

kontrollspm: hva heter hunden min?

 

31.10.84

 

mvh anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Eg er født 250677, barnefar er født 270379.

Vi har en sønn fra før som var født 5 uker før termin.

Håper så at eg får nestemann (termin 15.09) også før tida.

Klarer du å se ca når han blir født?

Og får du inn noke navn på han? Eg og barnefar har egentlig ingen navn på lista. Sliter skikkelig. Veit bare at navnet skal være norrønt og med minst 2 stavelser, og passe til Odin.

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vist det er 10 uker jeg er på vei eller straks 11 så er det 3 uker i mellom, men er det 6 så er det 1 uke: ) men 3 måneder er det ikke: )

 

eit itj helt kordan det bli: ) du har spådd jente på meg egentli: ) men jeg også har hele tiden følt at jeg og hun ikke får det samme: ) men hva tror du mest troelig jeg får da?= ) har du fått inn gutt nå eller=)? rosene spådde gutt på meg når jeg ringte henne, og ei annja har spådd jente og du jente men nå fikk du gutt=) å du?=) jeg skal på ul på onsdag: )? greier du å se noe om hvordan den går: )? om jeg blir positivt overaska eller noe sånnj: )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også skal jeg på kontroll med gipsn min på onsdag: ) greier du å se om brudde er grodd å om jeg får av gipsen: )? tusen takk frida:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette

 

Heter hunden din noe med F?

 

Får inn en forelskelse av noe slag. At du nylig har blitt/ eller snart kommer til å bli det:)

 

Får inn planer om å flytte?

 

Et tips til deg er: tenk før du handler.)

 

 

Har du på deg noe rødt? Enten det, eller så er det noe rødt rett i nærheten av deg?

 

Har du planer om et litt utradisjonelt bryllup? Når du en gang har tenkt å gifte deg:) Får inn hvit kjole, men at det er noe som skiller seg ut på en måte. Vet ikke helt hva:P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født 31.01.92

Har termin 15.08.2010..

 

Når føder jeg og hvilket kjønn venter jeg?

 

Kontrollsp: Hvilken farge har jeg på huset?

 

Hilsen utolmodig sjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 3 uker mellom dere:) Dere føder kanskje litt tettere. Nesten så jeg tror dere føder nesten samtidig.

 

 

Ble faktisk veldig usikker på hva du egentlig venter nå.

Men at dere får forskjellig kjønn, det tror jeg nok. Men holder en knapp på jente på deg, og gutt på henne jeg. Følte meg så usikker når jeg skrev istad, så jente på deg;)

Lyse lokker, og bredt smil på denne jenta.

Gutten til søsteren din blir litt mørkere i håret, en god og rund liten pilt:)

 

Tror alt kommer til å gå fint på UL. Gruer du deg litt? Ikke gjør det :) Alt er fint med den lille:)

 

Ser en liten klump som snurrer rundt inni der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

katrin

 

Tror den lille blir født før termin, men ikke så lenge som 5 uker.

Lurer på om det blir den 4:)

Navn ja, ikke noe jeg er særlig god på:P Noe på L kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føder rundt den 7.

Har du rødt hus?

 

Har du melk som er gått ut på dato i kjøleskapet? Vet ikke helt hvor det kom fra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe rødt hus nei :)

 

Å melk som har gått ut på dato har jeg ikke.. Men, tømte ut en boks med fløte som hadde gått ut på dato igår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk frida:D:D du e ein knuppe lupp:D:D har litt på følelsen at jeg er litt lengre på vei en hu at jeg er 3 uker mere: )

 

å det me at æ å hu får forskjellig kjønn e æ å bombesikker på:D har sakt det fra dag 1:D så der har du heltsikkert rett:D

 

Ja æ grue mæ litt te ul: ) får folk har spådd 10 uker, å det tror jeg selv å:D men er litt reddj får det er mindre da: ) åsså e æ litt reddj får den lille: ) men æ glede mæ kjæmpe my te å sje spiren å:D:D

 

men frida:D tusen takk får du er så snill å go: ) å at du tar deg tid: )

du virker som en utrolig god person: ) og du aner ikke hvor mye du har senka skuldrene mine:D så æ si stå på:D men så lurer jeg på:D tar du på deg litt større spåing: )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er født 19.07.85

Har termin 31.08.10

 

Lurer på om jeg føder før eller etter termin? Evt. dato? Og alt rundt fødselen egentlig. Går det fort? He he.

Og hvilket kjønn det er?

 

Kontrollspm: Hvor mange brødre/søstre har jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi .. morro du =))

har desverre ingen hund, men den hunden jeg hadde het Arja =)..

 

men resten hadd du 90% riktig på =)) .. alt utom at æ har ikkje på mæ nåkka rødt .. elr nå rødt rundt meg ..

 

er veldig gla overrasket over deg =D ..

 

anette =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre:)

 

Vet ikke helt hva du tenker med større spåing?

Men om du vil så kan du sende pm til meg:) Føler nesten det er lettere å komme innpå da. Åsså kan jeg skrive litt mer personlig enn jeg føler det passer seg her inne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du faktisk føder etter termin, 4 får jeg inn.

Tror det går ganske fort fra vannet går, men at du føler det som en evighet i dagene før. Du føler deg kanskej utålmodig allerede nå, men tro meg, det kommer til å bli værre. Du bør kanskje lage noen planer for dagene etter termin. (men selvfølgelig kan det jo skje før) Tror at du faktisk blir litt overrasket når det først skjer noe, fordi du har ventet så fryktelig lenge:)

 

Venter du en jente? Føler litt rosa på deg hvertfall:)

 

Har du 2 søsken? 1 bror og en søster.

 

Kanskje du bør sette deg og slappe litt av i dag. Tror du er litt sliten etter i går? Vet ikke om du har gjort noe spesielt, eller om du bare ble utrolig sliten i går?

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det var noe som stemte:P

Av og til bare skriver jeg det som faller meg inn. Noen ganger stemmer det, andre ganger er det helt feil.

 

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt forsøke, men siden jeg bommet på deg istad så er det mulig jeg ikke får inn riktig på deg altså..

 

Føler gutt på deg.

Får inn vogna med noe lyseblått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Det skal være en jente inni der ja :)

Har en bror bare, men stesøster også, så det var ikke så rart du fikk inn begge.

Ooooog dagen i går var helt på trynet ja! Gjorde ingenting spesielt i går, var bare helt utkjørt!

 

Så skummelt flink du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...