Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 De er ømme, å ikke bare innimellom, heeeele tiden, de begynte ett par uker før sist mens(ca den 18Juli), noe som er vanelig, eller det pleier komme ca en uke før, men tenkte ikke mer over det, men nå er de ømme hele tia, har tilogmed våknet av at det gjør vondt ett par ganger(tror jeg, hvis jeg ikke har drømt), kan ikke skjønne hvorfor de er slik:/ Noen som har peiling på hva det kan være? jeg er ikke gravid så vidt jeg vet ihvertfall. På forhånd, takk:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Vel, det høres ikke helt greit ut. Om du ikke er gravid bør du få sjekket deg hos lege. I morgen, for eksempel. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Er det du som har skrevet det andre innlegget om p-pilleslutt...? I såfall kan det være grunnen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Nei, det er ikke meg, jeg har ikke brukt p-piller på 3år, så er nok ikke det det er:p Å etter som jeg hadde mensen sist ca den 18så regner jeg med at jeg ikke er gravid heller, så kanskje jeg skal gjøre som den over her skriver, ringe legen.. Mvh HI
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Ja, kanskje det, men hva kommer det av evt? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå