fox`y Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Nett begynt på nytt brett,men kjenner at jeg trenger 1 mnd pause pga mye vann i kroppen, å kjempe vondt i føttene. dette kom når jeg begynte me de for 6 mnd siden. kan mann slutte etter påbegynt brett,eller må jeg gjøre ferdi brettet? å blir d tull i syklyssen? takk for svar:)
gerd Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Du kan bare slutte, men da kommer mensen. Neste periode blir normal. Men om du blir bedre vil nok vannet komme tilbake igjen når du starter igjen. Og husk annen prevensjon.
fox`y Skrevet 1. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2010 kommer den selv om jeg kunn har tatt 3 piller av brettet?? mannen reiser på sjøen 1 mnd så er ikke nå problem dær hehe. har hatt spiral å slikt men måtte ta den ut etter 2.5 år. derfor jeg må ha p -piller selv om jeg ikke tåler det.
sillyfilly og Olivia Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 *Helsepersonell* Du kan slutte uten videre, men du kan oppleve litt blødningsforstyrrelser. Når du evt skal begynne på'n igjen begynner du bare på nytt brett. Men jeg ville som andre her har sagt bytte prevensjon(evt annen p-pille) hvis du får ubehag i form av vann i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå