Gå til innhold

sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei hei jenter =)

hvordan er sexlysten for tiden? og hvordan føles det å ha sex?

synes det kjennes litt rart ut, kjenner på en måte at det er noe i magen når man har sex. er ikke ubahagelig eller noe.. eller jo, synes det gjør vondt hvis sambo støter for hardt inn... lurer på om det blir verre etterhvert som bebyen blir større.. er i uke 17 nå, så det er jo ikke allverden av størrelse enda.

og når vi var ferdige med sexen kunne man kjenne livmoren kjempe godt. var litt merkelig. akkuart som om at den kom lenger ut pga sex. flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker ingen forskjell når vi har sex nå, i forhold til før..! Jeg er også i uke 17;) Men merker stigende lyst da:D Hadde omtrent null sexlyst fra uke 6 til uke 15-16, fordi jeg var så dårlig.. Men nå er den høyere enn aldri før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har htt dårlig sexlyst, men begynner å komme seg igjen nå (2 ganger på 2 uker den siste tiden! Jippiiii!:) ). Har en liten fra før som kommer inn i mamma og pappas seng om natta, så har jo også lagt en demper på aktiviteter:) Livmoren trekker seg sammen under sex og spesielt etter orgasme (kynnere). Det er ufarlig og er kun livmoren som trener seg til fødselen. Kynnere har man ofte hele svangerskapet. Jeg fikk lettere orgasme når jeg gikk gravid sist gang og hadde normal sex-lyst når kvalmen ga seg. Magen var noe i veien, men tror ikke gubben var missfornøyd da det ofte var lettest å bruke hans favorittstilling;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også merket at det er litt annerledes nå enn før. Sikkert fordi jeg også tenker mer på det også. Er også redd for å skade barnet, eller "ta hull" på fosterhinnen.. (Vet jo at det ikke er mulig, men man tenker jo på det..) Merket også at hvis han støter for hardt holder jeg litt igjen. Men andre stillinger går bra. Tror man bare må finne ut av hva som fungerer best for begge og at ingen føler at det er vondt eller feil.

 

Kjenner også sammentrekninger nederst i magen etterpå, spesielt etter orgasme. Tror ikke det er kroppen som sier ifra at noe er galt, bare at det har vært litt aktivitet der.. :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kan nok hende det er fordi man tenker mer på d.. mer fokusert på å kjenne etter om det kjennes anderledes ut. =P tror nok ikke det er noe galt nei =)

 

merker at sexlysten er noe varierende, men får man lyst så får man skikkelig lyst for min del i værtfall =) får lettere orgasmer og bedre orgasmer så man kan ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...