Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 5+4,og har no småblødninger nå.I går kveld var det litt lysre rosa på papiret,i dag er det mer rødt,og litt slim.Hva er dette?har ikke noe smerter,bare litt rar nederst i magen.

Ringte legevakten og ho sa jeg skulle sette på meg bind å ta det med ro.men,jeg blør ikke så mye at jeg trenger bind.Er bare så redd for at det skal blø mer jeg nå.

Om dette skal bli noe alvorlig,som abort,går det fort da.Vil det fort bli verre.at det skjer i løpet av dagen?hva om det står på samme stadige resten av dagen?at det bare er noe blod?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette er en SA eller ikke er ikke så lett å si enda. Om du går over til å blø mer (som en mens ca) så er det vel en viss fare for at det er SA. MEN husk at veldig mange blør litt i løpet av de første 3 månedene (og noen blør mye) og alt er likevel bra med den lille.

Når du ikke er lenger enn 5 uker på vei, er det mange som sier det ikke egentlig gjør så mye mer vondt enn ved vanlig mens å ha en SA, men individuelt dette.

Mange blør litt i den perioden de skulle hatt mensen til vanlig uten at det trenger være noe som er galt.

Desverre er det ikke så mye annet å gjøre for deg enn å vente og se. Ønsker deg alt det beste!

Skrevet

Du trenger desverre ikke ha smerter eller kraftige blødninger om det skulle ende opp i abort. Jeg har selv hatt 2 MA. Det vil si at kroppen min ikke støter ut det døde fosteret.

Den ene gangen kom det bare noen dråper blod. Den andre gangen skjedde det egentlig ikke noe. Vart tilfeldig oppdaga pga tidlig kontroll pga tidligere opplevelser!! Dette var da i uke 9 og 10.

Samtidig er det ganske normalt å blø litt i starten av svangerskapet. så dette trenger ikke bety noe.

Men det er samtidig veldig vanlig med abort så tidlig i svangerskapet!

Så jeg krysser fingrene på at dette går bra for deg. masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...