Kuredu Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Med to små - snart tre - er vi nødt til å gå til innkjøp av en slik trådløs støvsuger. Har sett på Electrolux og Bosch, og forstått at det er Electrolux som gjelder. Er det noen som kan fortelle meg om de er fornøyd med denne, om du evt ville ha kjøpt den på nytt? Så til fargevalg som jo er en smakssak, men de har fått inn en ny modell i oransje (av alle ting....) som jeg i utgangspunktet ikke liker (vil helst ha hvit) men den har et par ting som er bedre enn de andre modellene. Lithium batteri (litt lengre varighet etter oppladning), litt bedre sugeevne, lys på munnstykket (det er det ikke på den hvite). Hva er din erfaring og synspunkt på dette produktet????
2 boys & now pink Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Den er ikke den sterkeste når det kommer til sugekraft, men den er genial når det kommer til at den er lett å bruke og lett å manøvrere selv for meg med bekkenløsning! Jeg liker den veldig godt!
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Anbefales så absolutt;-) Den har fått fast plass på kjøkkenet. Vi har sentralstøvsuger, men sjelden den er i brukk etter vi fikk tak i denne. Sugeevnen er fabelaktiv syns no jeg;-)
Nr-2-i-magen Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Den er fantastisk. Er utrolig glad for at jeg kjøpte den. Min er en slags grønnfarge, vet ikke om det er lithium batt. men lys på munnstykket og god sugeevne har den. Ganske smart med lys på munnstykket. Tok av alt lyset i rommet og når jeg da støvsuget så jeg plutselig mye mer som lå av bitte små korn enn det jeg gjorde når lyset var på i rommet.
Gjest Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Vi har Elextrolux sin, og jeg elsker den!! Har sentralstøvsuger som hovedstøvsuger,men den er så tung å dra frem for litt rusk på kjøkkengulvet, så den andre er helt genial! Våres er svart med blått lys, var en slags limited edition når vi kjøpte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå