lillespire08+10 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Nå er poden straks 2 år, og lurer på om dere med barn på rundt samme alder, bruker stellebord fortsatt? Vi bruker det på bæsjebleier, er jo umulig å gjøre det stående for vår del.
Frøken Freken Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Vi gjør det. Hun protesterer ikke mot å ligge der lenger, så det er ganske koselig. Men jeg er ganske klar for å få kastet ut stellebordet så vi får plass til skittentøyskurv igjen.
Babyønske �� Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Bruker det fortsatt ja, men han er bare 18 mnd enda da. Han ligger i grunn veldig(forbausende) rolig på stellebordet, så det har ikke vært noe problem. Det er hovedsaklig morgen/kveldsstell og bæsjebleier vi bruker stellebordet til, vanlige tissebleier skiftes stående. Jeg har vært plaget med stivhet i kroppen etter graviditeten og har problemer med å skulle sitte på gulvet å stelle, derfor blir det nok brukt en stund til.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 vi bruker også stellebord til bæsje bleier, men er ingen enkel sak å få han til å ligge der. i barnehagen derimot har de ingen problemer og skifter alle bleier på stellebordet da de bruker borrelås bleiene. hjemme bruker vi up and go.
Mor Løvehjerte Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Vi sluttet med stellebord da vesla var 10 mnd. Da var det rene sirkusnummeret å få stelt henne, så da var det fram med stellemadrass på gulvet. I bhg steller de dem på stellebord.
Gjest Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Vi har og ei på 18 mnd og hun bruker fortsatt stellebordet til alle bleieskift. Bruker ikke up&go, så da blir det litt vanskelig å ta det stående;) Håper vi kan bruke det en stund til, syns det er litt koselig med henne oppå der. Men hun begynner å bli litt i lengste laget nå, så det spørs....
blomsterjenta Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 datteren min er 20 mnd, har ikke brukt stellebordet siden hun var drøyt ett år. Vil ikke ligge der, bare spreller. Tissebleier skiftes stående, (bruker up&go), bæsjebleier tar vi av, og så dusjer vi stumpen ren i badekaret. En bæsjebleie daglig. Annet stell med klut tar vi stående.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 Vi har ikke brukt stellebord siden hun ble en superturner og dermed farlig å ha der oppe, og det var vel rundt 6mnds alder.. etter det ble det stellematte på gulvet og deretter stående skifting ved 9-10mnd. I barnehagen skifter de også stående så det går så fint så Nå er hun 21mnd og vi har såvidt startet med bleieavvenning
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 2. august 2010 #9 Skrevet 2. august 2010 Motstand mot å ligge på stellebordet kommer og går har vi opplevd. Pga to tette har stellebordet ikke blitt fjernet og eldste på snart 3 år (ikke interresert i bleieslutt!) blir fortsatt skiftet på på stellebordet. Å skifte bleie på gulvet synes jeg er en forferdelig arbeidsstilling, så her har vi heller tviholdt på ungene
Bumblebeee Skrevet 4. august 2010 #10 Skrevet 4. august 2010 Jenta er 2 år om noen uker. Stellebordet blir brukt til bæsjebleier, og hvis vi bruker borrelårbleiene. Pappa'n bruker nok stellebordet mer enn meg. Nå kan vi ikke fjerne stellebordet på en stund enda, da minsten kun er 4 mnd.
shari_z Skrevet 4. august 2010 #11 Skrevet 4. august 2010 Min jente er 21 mnd og vi bruker fortsatt stellebordet til alle bleieskift. Jeg har kronisk bekkenleddsyndrom og orker ikke sette meg på gulvet. Hun har en stellebord-lek som hun får kun når hun ligger der, og det funker fint. I de få tilfellene hun er vrien, så holder jeg henne ned mens jeg skifter, men det er sjeldent et problem. Bruker kun borrelåsbleier her.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 5. august 2010 #12 Skrevet 5. august 2010 Vi har det likt solunger07+09. Ettåringen og treåringen får bleieskift på stellebordet på badet.
Gjøkeredet③ Skrevet 5. august 2010 #13 Skrevet 5. august 2010 Min er 20 mnd og jeg bruker fremdeles stellebordet. Så lenge han ligger stille syntes jeg det er veldig mye enklere enn å gjøre det på gulvet eller stående:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå