Gå til innhold

Til dere flergangsfødende:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen er det egentlig å føde med bekkenløsning? Har hatt moderat BL til nå, men siste ukene er jeg så stiv i lyskene å verker så intenst at det er ikke så veldig fristende å begynne å bruke muskulaturen der nede. Har å fått beskjed av JM at denna babyen vil bli større enn Emil(det ser jeg jo på symfysemålet) Men mulig hun er litt i sommer modus å ikke har tatt i betraktning at jeg har foranliggende morkake. Noen med erfaring der? Kan det slå ut på symfysemålet?

 

Et siste masespm:):) Etter en ubrukelig fastlege kontroll på fredag er jeg litt i tvil. Jeg har gått NED 3,5 kg på 14 dager!! Detta er da ikke normalt! Men baby ligger jo godt på kurven å hjerteslag var tipp topp! Nor jeg burde bekymre meg for eller? 3 uker til termin forresten!

 

Stor takk til alle som tar seg tid til å svare!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg egentlig kan svare, men har en fødsel bak meg med BL. Det var ikke et problem under fødsel, men et problem etterpå.

Hodet stabiliserte bekkenet mitt og når junior var ute hadde ikke bekkenet noe å støtte seg til lenger. Intensiv osteopatbehandling og masse øvelser og jeg var mer eller mindre tilbake i normal form etter en god stund.

Nå er jeg 14 + 4 og har tendensene som sist, men faktisk ikke så ille som på samme tid forrige gang.

 

PS.

Jeg tror rett og slett kroppen min var så rusa på endorfiner pga riene så BL kom i annen rekke.

 

Lykke til!!!

Skrevet

Hadde ikke BL med første, så spent på åssen det blir med neste. Men selve fødselen overdøyver nok akkurat de smertene! Baby ligger langt nede så håper det går litt raskere denne gangen. Hadde ikke vondt under åpningsfasen å fikk først rier ved 6 cm åpning. Hadde han ikke sittet fast hadde det nok blitt styrtfødsel. Så bare å forberede seg:)

 

Takk for svar'!

Skrevet

Jeg har to fødsler bak meg, men dette er første med bekkenløsning. Må si jeg er spent på hvordan det skal gå når jeg sliter med å snu meg i sengen.... Men likevel gleder jeg meg masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...