Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Øh...pumpet meg i dag morges, og melken har plutselig fått et rosaskjær...MEN jeg blør ikke fra brystvorten. Har ikke noe synlig sår ihvertfall, og melken ser normal ut når jeg presser ut et par dråper med hånden. Men på flasken ser det altså ut som det har et rosaskjær *klø seg i hodet* Noen som vet hva det da kan komme av??? Er vel fortsatt greit å gi melken?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Merkelig. Kanskje du har spist noe med mye rødfarge i? Sånn som røbet? Melka får jo litt preg av hva du spiser og drikker
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 hehe, spiste riktignok en del cherrytomater, men tviler på at det er grunnen :-) hi
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Flaska di har litt rødt-rosaskjær. Ingen annen forklaring på dette, ihvertfall ikke at du har spist cherrytomater eller rødbeter:P Må bare le litt...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Kan være at det har gått hull på ett lite blodkar inni puppen.. ikke noe farlig
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Tror 13.20 har rett :-) Fikk høre det av en venninne for litt siden. Hadde ikke hørt om det før, jeg. Nei, greit nok at smaken av hvitløk kan gå over i melken, og at de kan bli påvirket i magen av matvarer som løk osv, men farge på melken.....hehe, vel det kunne jo vært morsomt :-D hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå