Gå til innhold

Eh..vogn på danskebåten..? Superspeed.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart til Danmark og jeg tenkte at selvfølgelig skal jeg ha vogna på båten, men kanskje ikke det er så greit? Må man bære babyen i 3,5 time da eller? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde med vogna og vi var ikke de eneste. Mange som gikk rundt i sirkler med vogna for å få ungene til å sove.

Skrevet
:) Godt. Da blir det som planlagt.
Skrevet

Går helt fint med vogn på Superspeed:)

Et tips bare: Om dere skal kjøre bil inn på båten, sørg for å få en plass nærme dørene, ganske trangt på bildekket, så greit å ikke måtte bære vogna mellom alle bilene liksom:)

Skrevet

vi hadde en liten reisetrille hvor ryggen kunne legges helt ned, gikk helt fint det, våres var da 4 mnd. Var en god del andre som også hadde vogner med seg

Skrevet

Vi tok den båten i sommer og hadde vogn med. Jeg og de to eldste barna og minstemor gikk ombord med vogna, mens far kjørte. Veldig enkelt og greit.

Slapp å risikere at man måtte bære vognen mellom bilene over skulderhøyde. Sørg iallefall for å si fra før dere kjører ombord hvis dere ikke vil gå ombord, slik at dere får stå på egnet plass.

Skrevet

Du kan også bare si ifra når du bestiller billetten, da får du plass ved handicapinngangene på bildekket. Dvs god plass rundt bilen og rett inn en dør og i heisen...

Skrevet

Det går greit, men jeg anbefaler å bruke en paraplytrille i såfall. Vi kunne ikke en gang tenke på å ta med oss sportsvogna det er altfor trangt..

Skrevet

Vi hadde med sportsvognen. Ikke noe problem. Gikk ombord med vognen for å slippe styret i på bildekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...