Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Om man er ansatt som lærer i kommunen, får man da foreldrepenger utbetalt av arbeidsgiver og følgelig feriepenger for hele permisjonstiden, eller får man utbetalt foreldrepenger fra NAV og bare feriepenger beregnet av de 12 første ukene i permisjon??
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Om man er ansatt i stat eller kommune får man foreldrepengene utbetalt av arbeidsgiver og feriepenger for hele beløpet.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Er det sant? Så bra da! Står det noe om dette noen steder? NAV eller lignende? hi
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Mener det står i tariffavtalen til jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå