Gå til innhold

Kan dere anbefale en spennede bok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom bokhandel i dag for å finne en god bok å lese. Men ingenting som frister. Elsker spennedne krim bøker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kineseren - Henning Mankell

Snømannen - Jo Nesbø

Nålen -Ken Follett

Skrevet

Karin Fossum skriver gode bøker syns jeg.

Eller hva med Jo Nesbø?

Er du på utkikk etter noe litt mer spektakulært burde du lese Clive Cussler. Er litt usikker på om det er sånn det skrives.

Siste boka jeg leste er ikke en krimbok men den er så fin så jeg anbefaler den likevel. "La meg synge deg stille sanger" Linda Olson.

Skrevet

camilla läckberg sine bøker! Hun er bare kjempeflink, sitter limt til sidene fra jeg åpner boken og til jeg lukker den.

Skrevet

Disse bøkene som dere listet opp, hva slags type krim er det? Jeg liker ikke typisk mafia krim. Liker best serie-morder-krim.

Skrevet

Vindens skygge! Noe av det beste jeg har lest!

Skrevet

Vindens skygge har jeg lest. Er enig med deg anonym 23.49. Var virkelig en bra bok :)

HI

Skrevet

Takk for tipsen dere. Har skrevet ned tittelene og navnene. Skal ta meg en ny tur i bokhandel neste uke :)

HI.

Skrevet

Läckberg sine er definitivt ikke mafiakrim, liker ikke sånne type bøker jeg heller..

Skrevet

Camilla Läckberg sin serie, les dem fra begynnelsen. Isprinsessen er den første. Har lest alle sammen i sommer, ble helt hekta.

Skrevet

Har du ikke lest Jo Nesbøs bøker ennå bør du prøve det. Jeg startet med Snømannen og ble hekta.

Skrevet

Vindens skygge er ingen kriminalbok.

Skrevet

Judasarven av James Rollings. Fantastisk bra roman. Har lest endel bøker i sommer, og den var absolutt den beste. Godt skrevet også, ikke typiske klisjeer.

Skrevet

Les Postcard killers av James Patterson :D

Helt fantastisk bra, og spennende bok.

Skrevet

Jeffery Deaver skriver thrillere, veldig spennende bøker, gjerne med seriemordere. Bøker du ikke klarer legge fra deg.. Flere av dem er filmatisert, mest kjent er kanskje Knokkelsamleren som er spilt inn med Denzel Washington og Angelina Jolie. Anbefales virkelig, jeg har lest alle bøkene hans :)

Val McDermid er ogs god, litt annen type krim, men utrolig fengende. Flere av hennes er også filmatisert, har bl.a gått som påskekrim. Mange av bøkene hennes har samme hovedpersoner, en kvinnelig politi og en mannlig psykolog som løser sakene sammen, men hun har flere bra bøker som ikke har disse hovedpersonene også.

Ellers leste jeg nettopp en bok som het Guds Venstre hånd, den var utrolig spesiell, men jeg ble helt fengslet. Handler om en haug med barn som blir plassert på et slags kloster midt ute i ødemarken og trent opp till å bli krigere i guds navn. Historien starter når 3 ungdommer som omtrent ikke kan huske at det finnes et liv og andre mennesker utenfor "klosteret" rømmer...

Skrevet

Har du lest boka om Nokas ranet? Knallbra =)

Skrevet

Postcard killers er skrevet av James Patterson og Liza Marklund. På langt nær den beste Marklund har skrevet. Les serien om Annika Bengtzon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...