Gå til innhold

I dag kjøpte vi oss to stk marsvin :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en god stund vurdert hvilket kjærledyr som passer for oss, og fant ut at det måtte bli marsvin.

Syns det var dyrt da :-o, betalte totalt 2500 kr for 2 marsvin, 1 stort bur med hus og div., og mat til de. Selve buret kostet 1300 kr på tilbud, men blir bra med ett såpass stort bur :).

Litt komisk å se på de nå, for de (spesielt den ene) er så nysgjerrig, så han kan liste seg forsiktig ut, men med en gang jeg snur på hode å ser på den så er det full fart tilbake i huset å gjemme seg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he. Så koselig. Ja vi har hatt noen marsvin opp gjennom årene her i huset også. Festlige dyr.

Gratulerer med nye familie medlemmer og kos dere masse med dem!

Skrevet

Herlig. Hadde også et marsvin en tid tilbake. Kjempesøt. Men jeg var så allergisk, og jeg synes så synd på ham fordi han var alene (er jo egentlig flokkdyr) Så fikk heldgvis gitt han bort til noen snille mennesker med flere marsvin.

Skrevet

HI her.

Når jeg var i dyrebutikken så var det tre stk som sto ilag, og vi kjøpte to av de, men fikk så dårlig samvittighet ovenfor den siste på turen hjem (hadde ikke penger til enda en), så ringte dyrebutikken for å høre om den hadde blitt solgt (bor ei time unna..) å det hadde den blitt rett etter at vi dro. Ellers hadde det blitt enda en tur etter å ha overført mer penger for å kjøpe den tredje ;).

Virker som noen kjempeartige og koslige dyr etter det lille jeg har sett, og alt jeg har lest om de ;)

Skrevet

Godt du kjøpte to da :-) Hadde nok tenkt som deg jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...