Gå til innhold

sportsdel og babybjørn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan babyen begynne å sitte med litt skrå rygg i sportsdelen? Snuppa på 5 mnd begynner å vokse ut av bagen. Og hvor lenge kan hun sitte i babybjørn i strekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi byttet over til sportsdelen da han var 5 mnd.

Boikotter BabyBjørn sin bæresele, så hvor lenge hun kan sitte i den aner jeg ikke:)

Skrevet

Jeg og!

Bruk heller noe skikkelig bæretøy!

Skrevet

Er det noe galt med den? Er egentlig ganske grønn på dette området :)

Brukte den for første gang i dag, og er ikke mange kiloene igjen før hun blir for tung for den. Og kommer ikke til å bruke den ofte. En gang i uka da vi er på litt lengre gåturer og hun vil opp å titte litt.

Men la du sportsdelen helt ned?

Skrevet

Den blir jo solgt, og er godkjent for bæring, men det er ikke noen god stilling for barnet å sitte i den. All vekta blir bært av skrittet, og det er jo ikke noe godt tror jeg.

Var jeg deg, ville jeg kjøpt en ergo-sele eller en manduca, disse er mye bedre å sitte i, og bedre å bære i:)

Åssen vogn har du?

Vi hadde tfk joggster twist, og på den la vi ryggen helt ned ja. Det vil si, ikke helt hundre prosent flatt, siden det ikke går på den vogna, var vel en 20-30 graders helling eller noe slikt. Det skal gå fint:)

Skrevet

Jeg har emmaljunga city cross, prøvde å sette hun i den i dag, men bagen passer jo fremdeles. Men er ikke lenge den passer. Når kan man heise opp ryggen? er det når de kan sitte selv?

Skrevet

De skal jo helst ikke sitte så mye med støtte når de ikke kan sitte selv, men om du heiser opp ryggen av og til, og ikke så lenge av ganga, skal det ikke gjøre noe. Uansett går det fint for ungen å ligge på nederste hakket til å begynne med, er først når de blir litt større de skal opp og se alt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...