Gå til innhold

Jeg er alenemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det synes jeg går kjempefint. Har en nydelig sønn som jeg gjør alt for. Klart det er travelt, men det er vel naturlig. Nå har jeg lest en rapport helsesøster har skrevet. Alt bra. Bortsett fra det siste? Der skriver hun at jeg er mye alene og føler meg sliten. Føler ikke at det er et riktig bilde av situasjonen. Jeg har et stort nettverk, særlig av familie. Føler at det ble for mye besøk rett etter fødselen. Føler meg ikke veldig sliten. Hadde en tøff fødsel, det er klart jeg var litt medtatt etter den. Det jeg er lurer på er: Er det bekymringsfult å være sliten og alene som alenemor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du alenemor og kan du ikke noen gang har følt deg sliten, da ville jeg si du er utomjordisk :P. Er alenemor selv til en gutt på 1,5 år. Å kan si det er jævli slitsomt til tider, men gjør for fader meg en steika god jobb forde :).

Skrevet

Kanskje helsesøster har forsøkt å tegne seg et bilde ut fra det du har fortalt? Og dermed har hun skrevet at du er mye alene. Slike rapporter kan bli feilaktige iblant, for man får ikke tid til å fortelle helsesøster absolutt alt om seg selv. Og det er da heller ikke ønskelig. Flere av dem tror at de er hobbypsykologer som har et ekstremt godt oversyn over "klientenes" liv.

Dumt de ikke spør på forhånd, før de skriver ting i rapporten.

Du kan lese mer i underforum "Møte med helsev." eller "Helsevesenet" (dinbaby)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...