Gå til innhold

Dere som har hatt både keisersnitt OG tatt bukplastikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er smertene etter en buk-operasjon i forhold til keisersnittet?

Det er nok forskjell, jeg bare lurer på hvor mye forskjell:)

Har lyst å ha bukoperasjon når jeg er ferdig med alle ungene, men er litt redd for smertene som følger med.. Og navlen, blir den seende normal ut etter hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

keisersnitt syntes jeg var relativt smertefritt, dvs jeg synes det var ille å ikke klare å prompe og hoste osv i de første ukene etterpå, men selve såret var ikke mye vondt. Bukplastikken var litt mer smertefull, hovnet litt mer opp og ble litt gal av å skulle gå fremoverbøyd i mnd etterpå. Men fullstendig verdt hver kr og hver dag med smerter... (hadde gjort det igjen)

Navlen skuffet meg veldig til å begynne med, ble som en rett strek bare liksom. Arret er nesten borte. Men nå er navlen min helt ok. Blir aldri helt like fin som den var når jeg var 16, men det var heller ikke målet. Bukplastikk er noe av det beste jeg har gjort for meg selv.

Skrevet

Jeg syntes vel egentlig heller ikke at såret var så vondt, de første par dagene var jo et helsike, men ellers klarte jeg meg fint.. Men greit å vite at bukplastikk er litt verre, så jeg vet sånn halvveis hva jeg evt. går til;)

Jeg er så glad i navlen min, he he, så derfor lurer jeg. Kjedelig om den skulle bli helt ødelagt av operasjonen tenker jeg. Uff..:P

Måtte du ned i vekt før du fikk ta bukplastikken eller?

Er ikke (så veldig) overvektig, bare magen som plager meg egentlig. Bollemage snart 2 år etter fødsel er ikke så gøy, hi hi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...