Gå til innhold

Jeg har fått en sønn! 10 dager før termin var han overraskende nok her...


mammaløve

Anbefalte innlegg

Begynte å lekke fostervann natt til mandag, og endte opp med en bomtur på Haukeland på tirsdag der de ikke ville si det sikkert at det faktisk var fostervann (Lekkasjen varierte veldig i mengde i løpet av dagen). Men etter en sjekk hos min jordmor dagen etter var det ikke lengre tvil (Da rant det hele tiden). Da ble jeg lagt inn på Haukeland for igangsetting samme kveld. Denne igangsettingen førte til rier med mellom ett og to minutters mellomrom hele torsdag og fredag, store deler av tiden nesten uten effekt (Men med masse, masse smerte!). Men etter at en lege hadde tøyd meg spratt jeg fra to-tre cm til ti cm og pressrier på ti minutter. Jeg hadde rett og slett en marerittfødsel på nesten 30 timer, etterfulgt av en drømmefødsel på to timer :D Noe også en lenge etterlengtet epidural var med på å skape.

 

22.16 fredag kveld kom lille Sindre til verden. 49 cm lang, 2800 gram og 32 cm rundt hodet. Han gråt, spiste og sovnet søtt. Langt mørkt hår har han, og et våkent blikk. Utrolig nok min lille sønn :D En sånn belønning kan man gå igjennom det meste for!

 

Sender det kjipe fødselsstøvet i do, og det gode til dere andre jenter som går og venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så masse med lille Sindre.. Huff det var en lang fødsel og veldig bra at de siste 2 timene var himmelsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lille Sindre <3 AAhhh... Nå er det endelig mnd vår, så da SKAL lillegutt komme innen august ;) Har termin 14...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse=)) kose deg med nurket=) en smule misunnelig gitt, 3 dager til termin og ikke anntydning til at prinsesse vil ikke, vil komme ut...*sniker til meg litt fødestøv*

 

skal også på haukeland etterhvert når hun her finner det for godt å komme...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med lille Sindre. :))

 

Tar gjerne imot masse fødselsstøv. Har termin den 13. og er kjempeutålmodig. Eneste jeg kjenner er nedpress. Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...