umuliusen Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Noen her som fikk allergi / symptomer på allergi under svangerskapet? Forsvant de senere????
tullla Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Jeg fikk en plutselig sterk allergisk eaksjon, for første gang under svangerskapet. Har blitt litt eksponert senere, uten at jeg fikk den samme reaksjonen så jeg har liksom begynt å ta det litt med ro, og la adrenalinsprøyta ligge hjemme i skapet... Men legen min mener at svangerskapet heller skulle gitt meg en mildere reaksjon enn jeg ellers ville fått, og jeg har fått påvist sterk allergi gjennom blodprøve etter svangerskapet også...
Julelita Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Jeg har en mild grad av støvallergi sånn fra før av, mot slutten av svangerskapet tok denne helt av, ble kjempekraftig. Alt er tilbake til normalen nå.
Trønderbærta Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Fikk alergisk reaksjon mot melk når jeg gikk gravid for 4 1/2 år siden, og reagerer ennå på melk og noe melkprodukter, er ikke blitt testet da, men får kun slike magesmerter og diare ved inntak av melk og melkebaserte produkter. Har ikke drukket melk siden, enda jeg elsket melk før.
Let's hear it for the boys! Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Hundeallergien min ble veldig kraftig fra ca. midten av svangerskapet. I tillegg fikk jeg astma, så jeg kunne ikke gå noen få meter engang uten å hvese som en kols-pasient. Nå er alt tilbake til normalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå