Gå til innhold

Karius og Baktus i frognerparken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på det? hvordan er d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

virker som dette var populært ja ;)

Skrevet

kan jo prøve idag igjen:p

Skrevet

Noen som har link?

Skrevet

Vi har vært der med jenta vår på 3 år.

 

Det var kjempestas! Jenta vår satt musestille hele tiden med kjempe store øyer. I dagene etter har vi hørt sitater fra forestillingen non-stop!

 

Helt stappfullt i teaterteltet av masse småttiser :)

 

Det varte bare en halvtime (men det var nok det egentlig), billetter kostet 100 for voksne og 80 for barn.

 

Her er nettsiden med info og billettreservering:

http://www.teatersyklus.com/

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...