Uwimana Skrevet 1. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2010 http://underskog.no/sted/1110_frognerparken har ikke noe mer enn denne!:=)
Makkapakka Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Vi har vært der med jenta vår på 3 år. Det var kjempestas! Jenta vår satt musestille hele tiden med kjempe store øyer. I dagene etter har vi hørt sitater fra forestillingen non-stop! Helt stappfullt i teaterteltet av masse småttiser Det varte bare en halvtime (men det var nok det egentlig), billetter kostet 100 for voksne og 80 for barn. Her er nettsiden med info og billettreservering: http://www.teatersyklus.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå