Gå til innhold

Første spark:)


Sannali

Anbefalte innlegg

Gravid med nr 2, og kjente første spark utenpå i dag:)) Termin 15. januar. Andre som har fått så tidlige spark?

Med førstemann kjente jeg det utenpå i underkant av to uker senere enn denne gang, så "vant" til å være tidlig ute, men likevel like gøy og spennende som sist:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er så uheldig å ikke ha fastsatt termin enda.. Men tror rundt 10 januar. Jeg har kjent dytt i 2 uker nå. Nr 2 her også - ett tiår siden sist, men jeg husket hva jeg skulle kjenne etter;)

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morro å høre =) gleder meg til vi kan kjenne spark både utenpå å inni magen =)

 

er min første, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også min første, så vet ikke hva jeg skal kjenne etter. Kan dere beskrive hvordan sparkene kjennes ut så tidlig som nå? Kjenner noe stikking, men tror det er livmoren som strekker seg og blir større. Hm, spennende er det uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter nr 3, og min samboer kjente at hun sparket for ca 1 uke siden:)

Det er vell ca 3 uker siden jeg kjente bevegelse der inne:)

I begynnelsen kjennes det vel mest ut som små bobler, men etter hvert

kjenner du små bevegelser, nesten som noen dytter forsiktig på deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har masse luft i magen til en hver tid, og når dere sier det kjennes ut som små bobler får jeg litt lyst til å le =P kan me andre ord godt hende at jeg har kjent den lille, men tatt det for å være luft.. jeg får vel bare vente til det kommer noe ordentlige greier, så jeg er helt sikker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...