Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Det er vel bedre, da det i det minste viser tegn på begynnende stabilitet.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 kunne ikke brydd meg mindre egentlig...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 GRIS vil eg kalle deg!!! og STAKKARS barn!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Synest at et barn skal ha mor og far i samme hus som er ilag og lykkelig..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #12 Skrevet 5. august 2010 Vel det kommer annpå alderen i mellom søskene. Har ei vennina som har 4 barn med 3 fedre. De to elste er 19 og 14 år menst de minste er 2,5 år og 3 månder gamle. Så sagt de minste har hun med nådværende mann. Det er altig en grunn for at det blir slik man skal ikke tenke det værtse helle tiden.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 herregud har vel ikke noe og si.. når man er i ett forhold veit man jo aldri om det skal vare livet ut folk forandre seg jo med tiden... så blir feil og si at man syns man skal leve lykkelig og bare få barn med en mann veit jo aldri.. blir så irritert på folk som skal blande seg inn i andre sine liv og komme og dømme før de veit hele historien bak.. kjenner flere som har barn med forskjellige men/kvinner betyr jo ikke at de ikke er gode foreldre.. jeg har en unge med en mann og veit jo aldri om det holder man er jo ikke sammen pga ungene må jo finne en man kan leve med oxo.. kan jo hende noen av dere som dømmer det sitter om 8-10 år i samme sitvasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå