Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utrolig lyst å lage kurv til lille gullet selv. Men jeg klarer ikke helt å finne noen kurver som blir "praktiske". Enten er de store og firkantet, ellers er de bittesmå, eller er de runde og alt for små.

Noen som har forslag til hvor jeg finner en kurv på litt str. som er ovale?

Klarer ikke å finne det noe sted. Altså en helt plain kurv, som jeg selv kan sy trekk til og putte madrass i :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja - viss du har kikka i diverse butikkar og på nett og ikkje funne, så kan du jo sjekka på bruktbutikkar? Eller kjøpa ei piknikkorg og ta av lokket! :D Kanskje du har ei bestemor eller andre eldre kvinner i omgangskretsen som har nokre ståande?

Skrevet

Det har jeg lett etter også, men måtte gi opp. Fant ingen som solgte bare kurven. Babyutstyrsbutikker selger bare samlet pakke med alt oppi, og har ikke funnet passende kurv på andre typer butikker. Det eneste rådet jeg har til deg, utenom å spørre eldre slektninger om de har en slik kurv liggende (før i tiden hadde vel de fleste hus en sånn til tøyvasken), er å sjekke på Finn.no. Det hender noen selger en brukt der som du kan lage nytt trekk til (men de fleste der også er som de som selges ferdige på butikker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...