Gå til innhold

Stonz og/eller cherrox??


magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Har hatt så lyst på Stonz, men lurer på om det kan være bedre med cherrox/vinterstøvler siden snuppa både går og springer?

Hva kommer dere til å kjøpe inn av vinter-fottøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har stonz, men kjøper etter hvert inn noen gode vintersko. Tror ikke jeg kjøper cherrox. Prøvde slike en gang, og de var ikke særlig gode å gå med- Men heller legge inn llitt penger der og kjøpe noen som er vanntette, og slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har stonz til lillebror og er godt fornøyde med de. Men har cherrox til høsten og kommer til å kjøpe gode vintersko også. Greit med stonzen som kan brukes nårsomhelst hvorsomhelst. Men som sagt, kommer til å ha begge deler og alle tre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stonz, de er kjempegode men snuppa har klart å slite hull fremme i en skjøte på dem :( Men de er allikevel gode når det er fuktig ute..

Har kjøpt støvler til de våteste dagene nå i høst. Det blir nok cherox og goretex sko til vinteren kan jeg se for meg, og gjerne noen stonz, de er gode og myke til vogn meis osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke; lillebror slet også hull i sine. Jeg skrev en mail til importøren av stonz og forklarte. De var kjempehyggelige og sa det måtte være dårlig søm-monn eller noe på tuppen. Etter 3 dager lå det nye sko i posten. Sendte de ødelagte i retur og alle parter var fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt å tenke på sko o.l. enda vi, siden hun ikke har begynt å gå...

En mnd til bhg start for snuppa...Så mye kan skje innen det..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...