Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Jeg var her inne en tid før vi faktisk begynte å prøve. Gledet meg vilt til etter bryllupet, for da skulle vi begynne prøveperioden. Men gikk inn hit og leste før jeg var en offisiell prøver..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Nei, er jo prøvere her og, og sikkert noen som bare er nysgjerrige.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Husker det var ei som skrev at hun hverken var prøver/gravid eller hadde barn her engang, men hadde kommet over anonymsiden ved en tilfeldighet (fort gjort via google), og blitt hekta:) Skal ikke nekte for at det er ganske underholdene her inne..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Nei. Jeg har ikke barn, er ikke prøver, og heller ikke gravid. Likevel er jeg her. Er nysgjerrig! ;-) Og en gang i framtiden har jeg lyst på barn.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Jeg er forhåpentligvis prøver om et halvår eller noe slikt! Foreløpig er jeg bare en "drømmer"!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 Jeg var her inne og snikleste i flere år før jeg ble prøver. Jeg var ikke aktiv, men bare tittet på innleggene.. syns det var spennende å lese om gravide og hverdagen som følger med barn. : D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå