Gå til innhold

noen som vet om steder som selger billige filmer?


:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

 

 

jeg vil kjøpe NCIS på DVD. helst alle 7 sesongene... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva NCIS er, men jeg handler nesten alt jeg kjøper av DVDer på play.com Veldig billig, fri frakt og bra utvalg. Hender jeg også handler på amazon.com, platekompaniet.no eller stikker innom VideoNova.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Platekompaniet.no har enormt utvalg, og det koster bare 30kr i frakt uansett hvor mye du kjøper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :)

 

platekompaniet er vel best om jeg vil ha norsk tekst på... hehe.. og det merker jeg at jeg vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er deilig å slippe norsk tekst jeg da. Da slipper jeg de dårlige oversettelsene..hehe..:) Jeg bruker å sette på engelske undertekster.

 

Men om du vil ha norsk tekst er platekompaniet bra da. God service og billig frakt om du ikke bor i nærleiken til en butikke da. Jeg har en like nedi gata (5 min å gå), men hender faktisk jeg bestiller på nett for det...hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

ja, jeg er ikke ekstremt god i engelsk. så greit å kunne støtte seg på underteksten innomellom :)

 

men du. hva betyr dette tegnet? hvilken valutta er det liksom?

 

£

 

og play.com hadde med norsk tekst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er GBP eller engelske pund om du vil. Bare gang med 10, så får du den norske prisen:-)

 

Ante ikke at play.com hadde med norske tekster en gang, jeg. Da kan jeg kanskje bestille filmer til ungene der også da. Kult! Thanks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...