Gå til innhold

Noen av dere er bare så utrolig dømmende!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så utrolig sint når jeg leser en haug av de "unge-mødre" trådene dere legger ut av&til.

SLUTT å ta alle under en kam! JA,noen unge mødre kan være dumme!

MEN, eldre mødre kan også være dumme! Kjenner ei dame som er 35 år jeg, og hun klarer så vidt å ta vare på seg selv, nå venter hun sitt 4.barn, med den tredje faren!

Det er ikke bare unge mødre som er sånn, det er ikke bare unge mødre som fester i helgene, det er ikke bare unge mødre som røyker. Skjerp dere!

Jeg er selv ung! Fyllte nettopp 21 år. Har ikke utdanning,men har fast jobb. Er forlovet med samboeren min som jeg nylig har kjøpt hus med, vi skal gifte oss neste år, og har et barn på 1 år.

Jeg fester så å si sjelden, jeg røyker ikke med vognen.

Jeg røyker når barnet vårt sover,og jeg røyker UTE.

Slutt å døm meg for noe jeg IKKE er eller gjør!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Jeg er 35 år, og jeg reagerer når man setter folk i bås ut fra alder, kjønn, rase, yrkesvalg osv... Selv når generaliseringen ikke rammer meg, synes jeg det er trist og farlig. Farlig pga at man mister empati og for individet når individet bare blir en del av en masse mennesker. De er sånn, gjør sånn, har skylden for ditten osv.

Selv om jeg er 35 år og har små barn, betyr ikke det at jeg er sånn eller sånn. Se mennesket for det individet hun faktisk er, ikke for statistikken ang hennes alder eller for hva naboen sier at hun har gjort.

Skrevet

Slutt å bry deg, hvis du ikke bryr deg er det heller ikke moro å erte deg.

Skrevet

Har heller aldri likt generalisering.

Men tenker sånn her, at de som dømmer andre har det værre med segselv enn meg i alle fall.

Synes synd på "dem" jeg, noe jeg har en mistanke om at irriterer dem noe sinnsykt! ;)) men det bryr ikke jeg meg om :)

Skrevet

Jeg skrev et innlegg i sted om det var "trendy" å være ung mor (14-16år) med tanke på at mange bloggere er i den alderen nå og snart mamma. DET synes jeg er noe spesielt. Det betyr IKKE at det er et angrep på deg (eller andre jenter) som ble mødre i relativt ung alder 18-21 år! I mitt innlegg stilte jeg rett og slett spørsmål ved at det i visse steder i Norge virker nærmest til at baby i magen er den nye trenden blant jenter på ungdomsskolen........

Skrevet

Har vært like mange tråder om eldre mødre så det jevner seg ut.

Ta det med et smil og se en bedre film isteden. Det bruker å hjelpe på humøret:-)

Skrevet

Slutt å ta alle under en kam?

Ikke rart man får fordommer mot slike som slenger ut en slik setning. Kan du forklare hva "å ta alle under en kam" er?

Skrevet

Gruppesex under en kam!

Skrevet

Hallo, menneske, du røyker faktisk. Det stinker av deg uansett skjønner du vel og det er farlig for barnet ditt!

Huff, og du høres ikke videre smart ut med den skrivemåten din heller, og vet ikke engang at man ikke kan dra noen hverken under eller ved siden av en kam:)

Hilsen en mor på over 30 år, førstegangs, og som er trygg nok på meg selv til å blåse i hva andre måtte si om "gamle" versus unge mødre.

Skrevet

Åja, det glemte jeg selvfølgelig... man er jo ikke perfekt om man ikke alltid skriver perfekt! Jesus...

Om jeg tar meg en røyker litt har ikke noe å si for deg. Poenget mitt var ikke at jeg tok meg en røyk eller to på kvelden, det er bare ofte det kommer opp i situasjoner der folk skriver om unge mødre.

Poenget mitt er at folk her disser unge mødre for noe som likegreit kunne gjeldt eldre mødre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...