Gå til innhold

Endelig kom Martin til verden!


Lise*

Anbefalte innlegg

En uke etter UL-termin kom Martin til verden. Hadde sju cm åpning da jeg kom på sykehuset, og fire timer senere var han ute. Kom hjem i dag, og skal kose oss hjemme sammen med pappa'n.

4070 gram og 56(!) cm lang. Jeg kan med andre ord pakke vekk store deler av klærne som er ferdig vasket og brettet ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer igjen, Lise! den som venter på no godt, venter ikke forgjeves. han blei juli-gutt iallefall!!! =)

ser fram i mot trilleturer med deg og små'n etterhvert!! =)

Kos dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer saa mye!! Haaper fodselen gikk greit og at han er snill mot foreldrene sine:-)

I motsetning til deg hadde ikke jeg toy i riktig strl da Elias er ekstremt spedbygd for sine 51 cm og jeg hadde faatt vite at han ville bli veldig stor slik at jeg kun hadde handlet i strl 56.... Han svommer selv i strl 50! Saa er bare franske og spanske babyklaer som funker forelopig;-)

Regner med at din gutt ogsaa maa vaere relativt spedbygd da 4 kg ikke er mye for 56 cm!

Ha en finfin sommer! Haaper paa BiM-treff med de soete smaa til hosten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 passer perfekt :) Alle 50-klærne er pakket bort til neste barn.

De på sykehuset målte ham først til 52 cm, men med sine 4070 gram, så han veldig slank ut til å ha den lengden. Vi fikk dem derfor til å måle på nytt, og da var han plutselig 56 cm. Litt dårlig måling av hun på føden....

 

Han er iallefall ganske slank - foreløpig. Har lagt på seg 205 gram på tre dager, så med det tempoet blir han god og rund før høsten kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...