Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Jenta mi er veldig småspist. Jeg har gitt henne flaske i en uke nå, så nå ser jeg virkelig hvor lite hun spiser. Hun får pupp ca 3 ganger om natta, men virker ikke som hun storspiser da heller... Til sammen bortsettt fra puppen om natta ligger hun mellom 400 og 500 ml i døgnet. Er ikke det fryktelig lite? Var og veide henne for 2 uker siden da var hun 6kg. Hun har følgt kurven sin hele veien, men har bare lagt på seg 100 g i uken siden fødselen. Helsesøster har aldri sagt noe om at hun legger for lite på seg... Hun er også der hun skal være i utviklingen, smiler, ler og snur seg fra rygg til mage. Men når hun kanskje bare spiser 50ml og det er 4t siden sist måltid blir jeg bekymret. Det er jo ingenting. Hun spiser veldig lite gjennom hele dagen og tar kanskje og drikker rundt 250ml til kvelds med en times mellomrom. HUn sliter også med magen enda, styrer og kaver for å presse ut luft. Tenkte på om det var lurt å begynne med grøt? Slik at hun får enda mer næring i seg? Ble visst langt dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå