GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Selfølgelig skal kjæresten min få gå på byen mens jeg er gravid, men føler bare at det er så utorlig kipt=( kankskje jeg som er blitt hormonell, men jeg begynte å gråte skikkelig i sted og sa til han hva jeg følte når han skulle ut på byen men kompisene sine.. Føler meg bare feit og stygg og selfølgelig har jeg også lyst til å sitte på en bar og ta drinker langt ut i de sene natter timer med kjæresten min og venner.. Men kan jo ikke, har jo en liten fra før av her hjemme som jeg må passe på og en inni magen da selfølgelig.. Flere som synes det er kipt når mannen er ute på byen og du selv må være hjemme gravid? Sorry(litt syteinlegg dette)=(
rl84 Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Min sambuar e reist på countryfestivalen i seljord han.. Å eg e heima med snuppeliten på snart 16mnd å er i veke 35.... huff, jaja...
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2010 =( hvor lenge skal han være der da? Hmm skjønner det ikke er så gøy for deg=) Vi får synes synd på oss selv vi da:p Trøstespiser sushi jeg:p hehe skjønnr ikke han tør å dra når du er 35 uker på vei..... D får ikke typen min lov til:p kos deg i kvel da=) Trøsteklem
hufsetufsa Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 hei! vet hvordan det er, min mann var ute å drakk mens jeg var på legevakta og ikke visste hva som kom til å skje, fikk ikke så mye som en mld om det gikk bra en gang.... ikke en hyggelig dag hjemme i dag....
rl84 Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Han reiste i går å kommer heim i måro...menmen, går så fint atte.. babyen har ikkje gitt tegn på å komma endo så Huff, korfor var du på legevakten d? Hadde blitt fly forbanna om han ikkje reagerte på d jah...
MizzaM Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Jeg har en mann som er kjempeherlig på dette området! Han VIL IKKE dra fra meg på fest i ren solidaritet, så jeg trenger ikke "bekymre meg" for sånt. MEN...Jeg forstår heller ikke hvorfor dette ikke er en selfølge... Jeg mener: Hvis dette er et planlagt barn dere imellom...Hvorfor skal ikke han ta hensyn til deg på dette området om det er det du trenger??! Hvorfor skal han "Selfølgelig få gå på fest!" hvis dette er noe du sliter med?? Jeg og mannen var i bursdagsfest igår. Jeg dro hjem etter maten pga fæl bekkenløsning osv...er 23 dager unna KS. Ba mannen bli igjen og ta seg en fest...Måtte nesten overtale ham, og han ble noen (3) timer og kom så hjem... Dette synes jeg bare var herlig og unner ham selfølgelig det, så snill som han er!!! Han kunne blitt til morran om han ville...Hadde ikke plaget meg:)! Hadde jeg derimot hatt en dårlig dag og ikke ønsket dette, hadde dette IKKE vært et issue! Vi hadde dratt hjem og det hadde ikke engang blitt diskutert... Vi har faktisk aldri diskutert dette...hehe...Jeg er ingen tyrann med regler. Han ER bare sånn! Og takk for det for hadde jeg stått med tårer i øynene og bedt ham bli hjemme og han alikevel hadde dratt er jeg ikke sikker på at jeg hadde vært der når han kom hjem... Det jeg vil fram til, tror jeg, er at du bør stå litt mer på egne "rettigheter", kanskje! Mener ikke at du skal kontrollere og bestemme, men har du behov for litt ekstra forståelse akkurat nå, er faktisk ikke det så rart og heller ikke så vanskelig å etterkomme:)! DU bærer HANS barn og han bør respektere deg for det, vise deg den kjærligheten og omsorgen du FORTJENER! Det er ikke bare mor som er "gravid", etter min mening:)! Klem
førstegang...1 Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Hei! Skjønner deg godt. Jeg hadde en sånn kveld for ca. en måned siden. Ganske anderledes siden jeg sa til kjæresten min at det var klart han kunne gå ut da han spurte, men i det han hadde gått satt jeg med en sinsyk kjip følelese. Hvis han hadde gått etter at jeg hadde begynt å gråte og sagt at jeg syntes det var kjipt så hadde jeg blitt utrolig lei meg. Det er dessverre ikke alltid disse gutta fårstår alt. I dag 10 dager før termin har jeg også sagt at han kan gå ut etter at han har spurt sånn 10 ganger om det går greit:) Og i dag synes jeg ikke det er kjipt i det hale tatt. Sikkert litt med hvordan hormonene styrer. Tror dette blir siste gangen han får mulighet på lang tid og synes det er supert at han får tatt den muligheten siden han er så fantastisk som han er. Kanskje det hadde føltes bedre om du har noen venninner som har lyst til å komme over og dele en koselig kveld med deg mens han er ute. Bare en ide.
alvefrøken Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 TAr meg ikke så nær av det nei... Synes dessuten ikke at det er sånn stas med "å dra ut". Liker meg godt hjemme hvor jeg kan slappe av. Ikke helt i form til å dra ut høygravid, og en har to fra før som skal opp morgenen etterpå. Ikke så ofte han drar ut, men han er på festival i kveld da. .....(får bare håper at babyen ikke spretter ut mens han er vekke da hehe.... )
hufsetufsa Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 jeg mener selfølgelig at han skal f¨å gå ut når han vil forde om jeg er gravid, var bare at jeg syntes han burde vise litt omsorg for meg når jeg plutselig måtte på legevakta, fordi alt ikke var som det skulle... men det gikk heldigvis bra og jeg fikk dra hjem igjen etter 4 timer... men hadde vært godt å ha han der mens det var som værst... men han sier jeg aldri klager når det er noe, så han vet ikke at det feiler meg noe... men den er litt drøy å komme med når jeg skriver i mld at jeg må på legevakta... da burde det ha ringt en bjelle og han burde ha dukket opp der selv med litt promille!! bare syting av meg.... men vi får håpe han har lært!! ha en fin søndag:)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2010 ENIG MED DEG HUFSETUFSA=) haha jeg glad det ikke er jeg som var på byen i går for å si det sånn, nå skal jeg kose meg med sønnen min og lake mat og se på tv:p ha en kjempe fin søndag du også=)
magica fra tryll Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 Jaja,-kan jo være en fordel med å være gravid i moden alder;) -Vi er begge ferdige med å gå på byen..hehe..
♥ Lille Gull ♥ Skrevet 1. august 2010 #12 Skrevet 1. august 2010 Hehe, må si meg enig der Magica. Pleier kun være ute på julebord.. men regner jo med at julebordet kræsjer litt med å være storsvær i år ;-)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. august 2010 hva er model alder? typen min er 31 er ikke akuratt ugdomsfyll, men blir jo som regel at vennene hans drar på byen etter de har sittet å snakket sammen å tatt noen drinker. Skal typen min dra hjem da? Uansett hvor gammle de er må de få være med kopiser og ta noen øl:p Bare syntes det ikke var så gøy å sitte hjemme alene når man er gravid og hormonene raser..
hufsetufsa Skrevet 1. august 2010 #14 Skrevet 1. august 2010 min mann er og 31, og går vel ikke så mye ut, men det er rart med det når det er sommer og mye ferie kamerater hjemme.... syntes og min mann fant et uheldig tidspunkt å gå ut på.... men bra dere har menn som bare går ut når det er julebord da:)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. august 2010 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2010 enig=) hvorfor er det forskjeløl på julebord og ta seg en fest med venner?
hufsetufsa Skrevet 2. august 2010 #16 Skrevet 2. august 2010 forskjellener at da er det kaldt:P det er da vel ingen forskjell, det er uansett kjipt om man føler seg alene og ensom, eller om ting føles helt greit:) ha en enestående mandag:)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 2. august 2010 Forfatter #17 Skrevet 2. august 2010 hehe, jepp d er kipt å føle seg alene og ensom og spesiellt når det er mange hormoner med i bildet:p ha en kjempe fin mandag du oxo=)
TMTVS Skrevet 2. august 2010 #18 Skrevet 2. august 2010 Det er ikke noe gøy å sitte hjemme alene mens gubben er på byen. Men jeg synes ikke jeg kan nekte bare for å nekte heller. Samboeren min spiller i danseband, og har en del spillinger i helgene. Han har spilling på termindatoen også, og helga etter. Men jeg visste hva jeg gikk til da jeg ble sammen med han. Tror alikevell ikke at det er så veeldig mange damer som hadde godtatt at samboeren/mannen kan gå glipp av fødselen pga en hobby.
alvefrøken Skrevet 2. august 2010 #19 Skrevet 2. august 2010 ...det er vel verst for dem selv, om de går glipp av fødselen!!....
♥ Lille Gull ♥ Skrevet 2. august 2010 #20 Skrevet 2. august 2010 Er helt klart enig at det ikke er noe gøy å sitte alene på en lørdagskveld når man er gravid. Poenget var jo ikke det, men at våres menn kanskje ikke flyr ute mer enn kanskje til akkurat julebordet :-) Er vel ingen som liker om gubben er ute på fest når man gjerne skulle hatt han hjemme ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå