Gå til innhold

Trendy å være ung mor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser med en snev av skrekk at antall unge mødre-blogger øker dramatisk fra måned til måned på blant annet blogg.no. Er dette en slags "ny" trend å være 14, 15, 16 år og gravid blogger eller er det bare mer åpenhet nå enn tidligere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke "trendy" å være ung mor - det er bare trist.

Skrevet

Synes det virker trendy å være ung mor jeg også. Små jenter som lurer de stakkars like unge kjærestene sine til å bli fedre. Huffhuff for noen trassige ungdommer...

Skrevet

Stakkars barna ;) barn bør ikke få barn... å er du under 18 så er man ikke voksen...

Skrevet

Kanskje flere unge som blir uplanlagt gravide velger å beholde barnet, da det fins så mange gode støtteordninger for unge foreldre. :)

Skrevet

Kanskje det er blogging som er mer trendy? Klart det ser ut som det er flere unge mødre når flere blogger. Og som en her sier, flere beholder nok siden støtteordningene er gode.

Og som en annen sier her om at kjærestenen er like unge - det er ganse sikkert feil i de fleste tilfellenene. De unge mødrene jeg kjenner har barn med gutter nærmere tredeve.

Skrevet

Flere og flere blir unge mødre,

selv så er jeg 17 år og 7 uker på vei (ikke planlagt)

Min vennine på 16 år fant ut at hun var gravid i går (heller ikke planlagt)

men det er bare det at mange er nysgjerrig på unge mødre, hvordan de takler det osv...

og dermed blir bloggene til unge mødre veldig populær også.

Men det er nok noen som har barn kun for oppmerksomheten også.

Men dere som sier det er tragisk å være ung mor, har fordommer..og DET er tragisk.

Skrevet

Trendy er det vel ikke, men ytringsfrihet + internett + muligheten for å tjene noen reklameslanter på blogging gjør unge mammaer ivrige på å fronte seg selv.

Skrevet

Ellim

Det er ingen her som har sagt det er tragisk å være ung mor. Det var ei som skrev at det er trist. Og det er jeg faktisk enig i.

Trist med unge jenter som blir bundet i ung alder, når de egentlig burde tatt utdanning og levd livet med venner.

Jeg er selv ung mor til en 21-åring og gammel mor til en 2-åring. Ville absolutt ikke vært min eldste foruten, og h*n har vokst opp og blitt ett flott menneske. Men jeg merker jo utrolig forskjell på meg selv. Jeg er utrolig mye mer avslappet og trygg på meg selv nå i voksen alder.

Og jeg er sikker på at dere som får barn i ung alder er enig i dette om 20 år og dere får en atpåkladd ;)

Skrevet

Jeg har ei vennine som lurte kjærestten sin til graviditet.

Og sa til meg att hun følte hun hadde dårlig tid, siden alle vennene hennes var gravid.

Og dei var sammen i 3 mnd, og boom der satt spiren !

tragisk ? JA !

Skrevet

det er ikke trist for min del, jeg vet hva jeg går glipp av.

ikke tråkk på unge mødre, mange er fantastiske å klarer det likebra som en på 30.

dessuten så kan det være mange som kanskje er 17 i kroppen men 25 i hodet...ei dame på 30 år kan være 15 i hodet.

så ikke døm oss før dere skjenner oss!

det å sitte å tråkke på oss unge mødre er lite voksent av dere,

det er fjortisser som sitter sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...