Gå til innhold

lite spm ang blødninger etter fødsel :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for en måned siden, og hadde blødninger helt til begynnelsen av denne uken. Blødde den siste delen med brunaktig slim i ca 2-3 uker, så trodde jeg endelig jeg var ferdig! for var helt blødefri i 2 dager!

Plutselig i går så begynte jeg å blø skikkelig med ferskt blod! Ingen slim eller noe, bare fersk blod. Det kommer ingenting om natten, men hele dagen er det ferskt blod.

Er det en del av renselsen? Eller har jeg fått mensen allerede?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha overanstrengt deg og "revet opp" såret etter morkaka.. Det var det jeg fikk beskjed om da det samme skjedde meg. Pratet med lege på helsestasjonen og hun ba meg ta det litt mer med ro mens helingen pågikk. Om jeg fikk smerter eller feber kunne det være snakk om en betennelse e.l. så da måtte jeg kontakte lege.

Det var ikke mensen hos meg, blødde til nesten 10 uker etter fødselen og fikk mensen et drøyt halvår etter det.

Skrevet

hva kommer overanstrengelsen fra då? sex? trening? har gjort begge deler :)

Skrevet

Jeg hadde renselsen i 6 uker...så kan være siste rest av renselsen som holder på, eller det kan være mensen....

Skrevet

med førstemann hadde jeg blødninger i 2 uker og 3 dager, så var det ferdig.. men fikk ikke mensen før 10-11 måneder senere..

Rart at det kommer helt ferskt blod da, for det ligner heller ikke mensen.. ingen magesmerter eller feber.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...