Gå til innhold

Samme barselgruppe som henne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har barn fra før med en som nå skal begynne i barselgruppen som jeg går i...vi fikk barn nesten samtidig. Barnet de har sammen er 5 år og jeg forguder barnet, MEN min sambo og hun han har barnet sammen med var bare en one night stand(før min tid altså)og hun lurte han(det har hun fortalt han i ettertid, fordi hun trodde at hun kunne få han(altså bli sammen med han) ved å bli gravid..

Hva skal jeg gjøre? Hun er berykta her for å være løs på tråden og -alle _snakker om henne...hun tar ikke seg av barnet osv..

Jeg synes det er ekkelt å måtte havne i samme gruppe som henne, men hva ville dere gjort?jeg har vært på barselgruppemøte 2 ganger og hun har ikke møtt opp enda da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke ansett det som et problem i det hele tatt! Gjør som du pleier :-)

Skrevet

Kanskje hun ikke vil gå i samme braselgruppe som deg. Si fra til helsesøster og be om annen gruppe, eller om å sette henne i en annen gruppe.

Skrevet

Grow up !! Dere er mor og stemor til samme barn !! Veldig greit om dere kan oppføre dere og være i samme rom...

Skrevet

Jeg ville ansett det som pinlig, men ville ikke sluttet i gruppa når hun ikke har møtt opp de to gangene det har vært. Da er det rettferdigst at hun finner seg en annen gruppe.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal du gå på noen barselgruppe? Og ikke minst, hvorfor i all verden gidder HUN å gå på barselgruppe, hun som har barn fra før.

Har aldri giddet det der tullet, har egne venner som jeg har mer til felles med enn akkurat når vi fødte.

Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på "hun lurte ham"?

stakkars mann, han visste nok ikke hvordan barn blir til...

hvis hun ikke har dukket opp så er det vel ihvertfall ikke noe å lure på!!!

Skrevet

Dersom hun kommer, se på det som noe positivt.

Kanskje du lærer andre sider ved moren til barnet du forguder.

Det du har hørt er rykter, og rykter er ikke nødvendigvis sannheter.

Ved å bli bedre kjent med henne vil det kanskje bli et godt samarbeid og 5 åringen.

Skrevet

Nei du, jeg reagerer også på det. Stakkarslige mann;)

Regner også med at HI og mannen har prøvd å få omsorgen for jenta siden moren ikke tar seg av henne.

Skrevet

Alle saker har vel minst to ulike sider, ikke sikkert det er slik din mann har fortalt deg....

Uansett, ryktene driter du i. Du vet vel om barnet de har har det bra eller ikke? Det er jo en god indikasjon på om hun kan ta seg av barn:)

Kan hende hun er kjempehyggelig forresten. Eller kan hende hun ikke vil være venn med deg heller. Så lenge hun ikke har møtt opp er det jo ikke noe problem. Ta det litt som det kommer. Og vær positiv og hyggelig inntil folk viser seg å være mindre hyggelige. Det vil jo lønne seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...