Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Må man ha en tegningsblødnig, eller at slimproppen går?? Eller kan man plutselig få rier selv om man ikke har merket noe annet tidligere??
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Trenger ikke se noe, heller ikke slimproppen før riene starter.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Hos meg kom det som lyn fra klar himmel, plutselige kraftige rier omtrent uten mellomrom. Ingen tegn før det var rett på fødsel. En halvtime inn i riene begynte pressrier og ikke lenge etter var babyen født. Under en time etter at riene begynte. Heldigvis bor vi bare minutters kjøring fra sykehuset, ellers måtte mannen min vært jordmor!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Oj, det hørtes litt dramatisk ut. Håper jeg får litt mer forvarsel siden vi har nesten en times kjøring til sykehuset jeg skal føde på!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 du føder ikke så fort sjø!selv om det kommer som lyn fra klar himmel så betyr ikke det at du skal føde,det betyr bare at fødselen er på gang.hvem vet om det vil ta 3 timer eller 33 timer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå