aprilbaby_2011 Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Jeg og mannen min forsøker å bli gravide nå, men det har dukket opp et ganske udelikat problem. Saken er at hver gang mannen min kommer inni meg, så får en bakteriell ubalanse i underlivet som varer i flere dager etterpå. Har prøvd det meste, Dalacinkur, osv, men det kommer tilbake igjen hele tiden. Det er så kjedelig i perioder rundt eggløsning og man skal ha ofte sex, for jeg får mye utflod med vond, fiskeaktig lukt. Det er ikke særlig hyggelig for meg ¨å ha sex, for jeg føler meg fryktelig usexy.. Prøver også å forebygge med melkesyrekapsler, uten hell. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre, da dette ødelegger hele prøvingen for meg. Jeg er også redd for at denne denne "tilstanden" kan hindre meg i å bli gravid. Noen som har hørt om dette? Takker for svar!
Gjest Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Kan det være bakteriell vaginose du har? Høres veldig sånn ut i forhold til lukten du beskriver. Det har jeg nemlig hatt en gang, og det kom tilbake helt til jeg fikk en antibiotikakur som tok full knekken på det. Da ble det borte, og har ikke hatt det siden. )
aprilbaby_2011 Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2010 Ja, det er det jeg har. :-/ Har brukt Dalacin-antibiotika kur mot det, men alikevel så dukker det opp igjen gang på gang. Tror ikke underlivet mitt tåler sæd jeg.. :-/ hehe..
Gjest Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Hvis de ikke virket, ville jeg gått til legen og bedt henne om å ta en ny titt, og få en sterkere antibiotika. Det er jo ikke noe særlig å ha det sånn. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå