....mammatilto... :))) Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 i begynnelsen sov han 3-4 timer uten problemer, nå vil han ligge inntill så ofte han kan..også for og sovne. Hvet at det er noe som heter økedager men synest han har blitt mere urolig jeg og gråter vist jeg ikke ammer han. Han er 20 dager i dag. Storesøster var også veldig urolig,så med henne begynnte jeg med grøt da hun var 4mnd. Han er også slik på natta... noen som hvet ?? Han gulper opp overskudde så han får nok mat og legger også fint på seg.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 sikker på at det er pupp han vil ha? mange små babyer forveksler magevondt med sult :-\ hadde pint han litt for jeg syns det kan høres ut som han har litt magevondt.
max32 Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Bruker han smokk? Kan jo prøve med det. Mine ville aldri bruke smokk, men brukte heller puppen til kos. Det var slitsomt.
lille sprelle Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Passer du på at han spiser seg mett til hvert måltid? Ev vekk ham med et bleieskift etter første "servering".
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Enig med "mamma til tre nydelige jenter". Når de er mye urolige kan det like godt være at de har magevondt og da gjør det jo egentlig bare saken verre å gi de mat så veldig ofte. Jeg ville gradvis drøyd lenger og lenger mellom måltidene selv om det betyr at du kanskje må bysse og bære litt i stedet. Det er veldig hardt når det står på, men det er HELT NORMALT at små babyer mellom 1-3 måneder (og kanskje lenger også) er urolige og har mye magesmerter. Har du prøvd sukkervann? Det funka bra her noen ganger ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå