Gå til innhold

Hva synes dere om dette innslaget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enig med deg HI.

Vet ikke hvordan hun bor engang, dette sier vel mer om hvor lav spl lønnen er.

Tross alt 3 år på høyskole.

Skrevet

Alt for dyre boutgifter i forhold til inntekt. Dette har hun ikke råd til. Det er ikke utbetalt 23.000,- det er noe feil på.

Hvorfor hun betaler 6000,- i måneden på studielånet er meg også en gåte, for det har hun heller ikke råd til. Lever man over evne så får man ikke endene til å møtes. Det er mange som lever mye mindre enn hva hun har og greier seg fint, det heter å tilpasse næring etter tæring.

Skrevet

6000,- var til studielån og andre lån.

Skrevet

Helt enig HI.

Hun har ca 400.000kr i året før skatt. Ca 280.000 utbetalt i året, og det er helt alright lønn. Jeg jobber skift som er beintøft, og har 290.000 brutto i året, og klarer meg helt fint med huslån, studielån og mat til meg og ungene. Dvs, det hun har netto i året, har jeg utbetalt i året ca, og klarer meg bra på den lønnen. Hun må nok omrokkere litt på sinegen økonimi. Sette studielånet på vent, eller redusere trekkene, og skaffe seg et billigere sted og bo.

Skrevet

Mente selvfølgelig :

Dvs, det hun har netto i året, har jeg brutto i året ca, og klarer meg bra på den lønnen.

Skrevet

Helt sykt at hun klager! Hvis hun har boligutgifter på 13000,- i måneden bør hun selge og finne seg et billigere husvære. Og som sykepleier med 10 års ansinitet burde hun nesten være ferdig med studielånet, la oss si at hun har 1500 kr pr mnd som går til studielånet, da har hun faktisk andre lån osm koster 4500 kr pr mnd, i tillegg til bolig.. Og SFO utgifter på over 4000 for 3 barn? Skal jo godt gjøres at hun har alle tre guttene på SFO da, siden det er bare til og med 4.klasse.. Høres ut som hele dama er en tragisk white trash, med dyre forbrukslån, alenemor som absolutt MÅ bevise for alle at hun ikke trenger å spare på noe..

Dessuten, de tre ungene må jo ha en far som betaler, og hun får 4*970,- i barnetrygd.. utgjør jo en liten formue bare det.. ;)

Skrevet

>Det er rett og slett flaut...

Flaut at noen kan gå til avisen å klage på en slik livssituasjon. Blir helt matt her jeg sitter.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...