Gå til innhold

Finns ikke kardemommeby på dvd?


Jenny**

Anbefalte innlegg

Har ei lita frøken her som elsker kardemommeby,og hun ble ikke mindre fasinert etter vi besøkte byen i sommer ;)

 

Nå er vi i gang med å lese boken igjen,tror snart både jeg,pappan og storesøster kan den utenatt :) Hadde tenkt å overraske lillesøster med å kjøpe en kardemommeby film til henne,men finner det ikke noen steder.

 

Vet det gikk en teaterforestilling på nrk for noen år siden,finns denne som dvd?

 

Håper noen kan hjelpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, kardmommeby er ikke spilt inn på film. det var iallefall det svaret vi fikk i syreparken i fjor:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,da er det jo ikke så rart at jeg ikke finner den noe sted. Det var veldig synd :( hadde jo vært så koselig. menmen ikke noe å gjøre med det.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innimellom sender NRK teateret på tv:-) den tok vi opp ett år, og det har vært skikkelig suksess, event send en mail til Nrk og hør om de har planer om å sende den snart, og sitt klar m opptaksutstyr ;-) he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er hun snart 3. Boka er bare filler igjen av! Jenta selv kan den utenatt og "leser" ordrett videre når vi stopper. Men leses skal det. Flere ganger i uka. Vi har også lydboken. Den har hun på rommet sitt.

Hun leker aldri så lenge på rommet sitt alene som når den står på!

 

Etter at vi var i parken i fjor sommer. (Da var hun ikke engang 2år) imiterte hun enkelte av skuespillerene. Spes Tante Sofie.

 

Jeg har også fått beskjed om at det ikke finnes på film. Men det er rart! For jeg vet at jeg så det på tegnefilm påkino når jeg var lita.

Vi var i Trondheim, på Nova eller noe slikt. Jeg var livredd, enda jeg også elsket Kardemommeby som barn.

 

Det er nok en historie som fenger.

Kanskje er det bra det ikke finnes på film til syvende og sist?

Ingenting er så bra for fantasien som bøker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...