Gå til innhold

Vi som er født på 90-tallet ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange det er av oss her inne, som er spesielt unge:)

Eg er født i 1991, så er 19 år :) Har en nydelig gutt om er 1,5 og stoor koser meg som mamma, spesielt nå i ferien! :):) Bor i sammen med barnefaren, vi har vert ilag i 5 år :)

Går dere på skole/utdanner dere? eg skal begynne i lære som helsefagarbeider nå i august :)

Hva med deg? er du gravid, mamma, eller kansje prøver? :)

fortell litt :)

Gleder meg til å få svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare si at denne tråden får meg til å føle meg riktig gammel :-)

Skrevet

Jeg kan jo svare deg, jeg er født i 89. Er mamma til en liten gutt på 6 månder. Bor sammen med barnefaren - vi er en harmonisk familie, og stortrives som foreldre. Jeg er student ved universitetet. Har bare 3 semester igjen (begynner i desember, har mammapermisjon nå). Barnefaren er også student, siden han ikke har permisjon har han bare 2 semester igjen. Vi gleder oss til å bli ferdig med utdannelsene våre. Jeg er forresten positivt overrasket over hvor godt tilrettelagt det er for studenter med barn.

Skrevet

Jeg er 90 modell og er 20 år. Har ei jente på 1.5 år.. skal begynne på skole 16 august og da skal snuppa i barnehage. Da skal jeg gå helseservicefag. ;)

Bor ikke sammen med bf, har ikke noe kontakt md han og har ikke hatt det siden jeg var 3 mnd på vei. men har en flott samboer som jeg ble sammen med da jeg var 6 mnd på vei. så vi har det flott oss 3;) så om 1-2 år blir det nok og begynne og prøve på søsken til snuppa;)

Skrevet

jeg er født i 89 jeg da, så er et år for gammel xD hehe.. men slenger meg med likevell=) har en sønn på 14 mnd:) er lærling som omsorgsarbeider=) kos deg videre i ferien med sin sønn og samboer:) og lykke til som helsefag arbeider:):)

Skrevet

Er født i 1990, er 19 år, fyller 20 i slutten av september.

Har 1 år igjen før jeg er ferdig utdannet helsefagarbeider.

Har en sønn på 1,5 år + er gravid med tvillinger med termin i februar.

Skrevet

Er født i 1990, er 20 år:-)

Har i datter på 11 mnd, å eier hus sammen med bf.

vi er forlovet og planlegger bryllup;)

Er fortiden husmor, men begynner å jobbe på okt.

Skrevet

Kor er du frra, Hi? Sogn og Fjordane? Hilsen mamma 91 mod ;)

Skrevet

jeg er også en av de som er født i 1989, er 21 år.

har ei datter som er 7 mnder på mandag. jeg og barnefar er sammen og har vert sammen i 5 år nå i november. vi har bor nå i en stor leilighet med 2 soverom, men vi er på jakt etter hus.

begge er utdannet jeg som konditor og han som tømmermann. vi elsker foreldrerollen, og elsker kvarandre.

nå fortiden er jeg i permesjon og min samboeren min har ferie, så vi nytter tiden sammen med dattera vår som har stor hastverk med å få tenner så fort som mulig. hun sover ikke godt på natta og då er det jammen godt vi begge er hjemme med henne. åå jada hun har snart fått 8 tenner så er rimelig lei nå, hehe.

er fra rogaland-stavanger

Skrevet

Jeg er 90-modell og mamma til en gutt på 3 år:) Bor ikke med barnefaren pga diverse, men vi flytter nok snart sammen - håper jeg! :)

Bor forresten veldig i nærheten av Bergen;)

Jeg går på skole, skal begynne på mitt 4. år på vgs nå, men har fortsatt ett år igjen etter det. Har prøvd litt diverse, men har endelig landet på hva jeg vil og går derfor helsefagarbeiderlinjen;)

Skrevet

Jeg er 90-modell og fyller snart 20. Har ei datter på 11 mnd. Er gift med barnefar. Han har reisejobb så jeg og datteren min er mye alene, men vi storkoser oss. Driver for tiden og spiller inn en kommende sesong av "unge mødre". Kommer til å fortsette med studekompetansen når vesla begynner i barnehage. Skal bli sykepleier, og har senere planer og å bli jordmor/barnesykepleier.

Skrevet

for en trist tråd.

- helsing 81 mod.

*knis* ;)

Skrevet

90modeller og oppover har da ingenting inne på BIM å gjøre, med mindre mamma sitter på siden..

Skrevet

Så kjekt at så mange har svart! :) Kjekt å høre ifra 89 modellene også;)

Eg har sitt noen 93 modeller inn på denne siden i det siste, men ingen som har svart enda ivertfall..

Hvorfor lurer du på om eg er ifra Sogn og fjordane? ;)

Skrevet

Sjønner ikke hvorfor enkelte må si noe negativt om unge mødre.

Vi kan være dobbelt så god mor som noen på f.eks 30 ++

Skrevet

Jeg ble født i 1990. Og jeg skjønner ikke hva det er med de surmaga kjerringene som mener vi er for unge til å være her.

Ofte jeg synes dette forumet rett og slett blir for barnslig for min smak.

Skrevet

tror enkelte er mer umodne enn oss som er yngre.

Skrevet

åh jeg er så skrekkelig gammel!

:)

født 1972

Skrevet

Jeg er 2 år for gammel, men svarer uansett :-P

Er en 88 modell som venter mitt første barn når som helst nå. Termin til neste helg. Har vært sammen med barnefar i godt over 5 år.

Jeg må bare si det i samme slengen her at dette forumet er ikke av de likeste forumene. Man kan ikke spørre om det man lurer på uten å få slengt dritt etter seg.. Greit nok at det FLYR av hormoner her inne, men man kan da PRØVE å være litt høffelig! Er ikke alle som sitter med samme kunnskap og erfaringer som det du selv gjør. (ikke myntet på hi,men på de som bestangid må slenge med leppa..) Ja, jeg blir en smule irritert over at det ikke går an å opprette en eneste tråd her inne uten å få dritt tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...