Gå til innhold

Trur jeg har mistet(((


C-millan )

Anbefalte innlegg

Blor som om jeg skulle hatt mensen... Er d mod mulighet for at jeg kan være gravid for d????((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En mulighet er det alltid. Det er helt umulig å si. Jeg ville ringt legen og bedt om å enten få UL eller måle hCG to ganger med noen dagers mellomrom for å se om den går ned eller ikke. Håper det går bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom en slimete klump ut,så da trur jeg at jeg har mistet((((( er veldig lei Meg -((;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil aldri kunne se embryoet så lite som det er nå. Slim kan være hva som helst fra levret blod osv osv.

Jeg har hatt blødninger i alle svangerskap. Riktignok ikke i nærheten av en menslignende blødning, men likevel var det både slimete og biter av levret blod (beklager detaljer) og det gikk som sagt bra. Det er jo alltids håp, selv om jeg jo er enig i at sterke blødninger ikke høres bra ut, kanskje var det en tvilling som ble abortert? Uansett kan jo hverken du eller vi vite hva som skjer, så som sagt ville jeg tatt kontakt med legen og bedt om en UL eller hCGmåling slik at du får vite sikkert om du enten har hatt en SA eller om det faktisk er liv inni der. Og så slipper du i allefall å gå rundt og lure og ikke ha det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ringe til gyn i morra,håper at jeg får haste-time...Jeg har blødd ganske mye idag..Ja,jeg trudde jeg gikk med tvillinger,men kan den ene i såfall overleve?? Takk for svar Lemonia :) Jeg følte meg så gravid,så plutselig begynner jeg og blø....Kjipt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...