Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Skal ha et lite nurk i januar og må kjøpe vinterpose. Men det er jo et hav av forskjellige så trenger noen tips. Vil ikke ha voksiposi med hundre tråder som skal knytes. Er et mareritt. Hadde det til jenta vår i vinter. Men den lånte vi av moren min. Jeg vil kjøpe helt ny og den trenger ikke å koste så veldig mye. hehe Når er det billigst å kjøpe vinterpose? Jula, sommeren?
Ksenia & Anjem Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Vi har valgt easygrow dunpose..koster 1499 hos lilleprinsen.no
jordbærsjokolade Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Vi hadde en kaiser thermopose som vi kjøpte hos alexi. Kjempefin pose og kostet 4-500 kroner. Når det var skikkelig kaldt hadde jeg i et lammeskinn under posen. Jenta mi var aldri kald og vi var ute på tur mye! Finnes i mange farger om jeg ikke husker helt feil, glidelås hele veien rundt. også kan den snurpes sammen rundt ansiktet
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2010 alexi.. Er det en nettbutikk eller?
jordbærsjokolade Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Ja, alexi.no skulle det være. Posen heter Kaiser thermo fleece http://www.alexi.no/kaiser-thermo-fleece-vognpose.html
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Odenwalder Holly er min favoritt; lang (kan brukes lenge), men likevel lett og tar ikke mye plass i bagen. Good og varm, og med fin snøring øverst sånn at den kan snurpes sammen rundt babyens hode når d er ekstra kaldt/ vind osv. De har ofte tilbud på den på Barnas Hus, så bare å følge m på tilbudsavisen deres iløpet av høsten!
BlåBlå Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Synes lammeskinnspose er det beste. Har Teutonia sin.
sillyfilly og Olivia Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 Jeg syns også lammeskinnspose er det beste. Virker mye varmere å ligge i. Ull isolerer jo.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 1. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2010 okei skal sjekke ut disse. Lammeskinnspose har jeg ikke råd til i allfall. Det er jo steindyrt
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. august 2010 #10 Skrevet 1. august 2010 Vi har denne: http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=259&varegruppeID=35&vareundergruppeID=0 Har fungert helt supert hos oss i hvertfall. Blitt brukt til soving ute helt ned i 12-13 kuldegrader. Kostet 489 inkludert frakt når jeg kjøpte den for litt over 1 år siden.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 Dersom voksiposen er for komplisert bør du kanskje øve litt mer? Synes konseptet er kjekt, man har alltid en pose som passer til ungens str og den den er god og varm.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 1. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 1. august 2010 Har ikke noe med øving å gjøre men når man har en overtrøtt sur unge som absolutt ikke skal sove og sparker da blir det vanskelig å knyte den. Så det orker jeg ikke igjen. Vi har den posen fra goingen som vi prøvde i vinter men syns den virker så kald. Måtte bruke mange pledd over posen. Og hun tåler ikke lammeskinn så da var det uaktuelt også for å få det varmere.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. august 2010 #13 Skrevet 1. august 2010 Hmm, vesla har aldri vært kald i den, men så er hun et varmt barn da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå