Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Her er enda en artikkel om hvor vanskelig det er for barn av enslige foreldre å vokse opp: http://www.dagbladet.no/2010/07/30/nyheter/forskjells-norge/fattigdom/arv/12765974/ Hvorfor kan de aldri klare å fokusere på noe positivt? Selv synes nå jeg det er mye enklere å oppdra barn på egenhånd enn om vi var 2 som ikke samarbeidet. Jeg ser nå heller ikke på meg selv som fattig, har en god inntekt, eier 3 leiligheter og målet er at vi minst skal ta 3 turer ut av landet hvert år (og Sverige teller ikke). Alikevel så gir slike artikkler meg helt fnatt og får meg til å føle meg utilstreklig (greit jeg kan nok være litt av en perfeksjonist) og at mitt barn kommer til å tape i det lange løp....selv om jeg egentlig ikke tror det. En annen ting er at det er veldig lite krangling i vårt hjem og de konfliktene mellom min sønn og meg er veldig sjeldne og da kan vi i etterkant snakke om det slik at han kan lære seg å takle andre konflikter når han blir eldre. Jeg har også tid til å nyte livet og slappe av på kveldene med å gjøre nøyaktig det jeg selv vil.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Er du ikke intelligent nok til å forstå at slike fakta ikke gjelder alle? Den gjelder jo åpenbart ikke deg. Det er viktig med fokus på marginaliserte grupper slik at man kan forebygge sosiale problemer. Du får bare leve med at du er en del av en marginalisert gruppe. I innlegget ditt virker du bare snobbete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå