Gå til innhold

Skriv under MOT STEINING!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er for lite steining i Norge. Feks kunne man steine FrPere. Kanskje ikke så de døde, men litt?

Skrevet

Tror du politiet hadde brydd seg så veldig om en flokk kranglere, en bøtte singel og en misforstått FrP'er?

Forøvrig er jeg helt imot steining i Iran. Eller egentlig dødsstraff generelt og spesielt når det forekommer i diktatur hvor det er tvilsomt hvor vidt den dødsdømte fikk en rettferdig behandling i retten.

Skrevet

Ja, kakledama, for ikke å snakke om grunnene til at folk blir dømt til døden i visse land. Jeg kan på sett og vis forstå at det eksisterer dødsstraff for drap, men for å være utro? Det er helt absurd.

Eller tenk på fotballtreneren til nord korea, som på grunn av lagets dårlige resultater, er blitt dømt til slavearbeid.

Det er en syk verden.

Skrevet

Er mot dødsstraff, til og med av FRPere.

Skulle det være dødstraff for noe burde det etter mitt skjønn heller være dødstraff for utroskap en for mord.

Skrevet

Det er i hvert fall absurd at kun den ene av de to utro partene er dømt til døden, så vidt jeg husker rett. Og det er ganske vanlig i Iran at kun kvinnen blir dømt.

Stakkars fotballtrener. Utroskap er jo tusen ganger verre enn at man som fotballtrener ikke får laget til å levere medaljer (eller kanskje ikke hvis du spør en fotballentusiast da ...).

Skrevet

Fordi?

Det å ha seg med Brad Pitt mens ektemannen forfaller blant potetgull og Cola, er en større synd enn å drepe han?

Skrevet

Aner vi en bitter og bedratt kvinne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...