Gå til innhold

Feit gravid,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ja denne overskriften provoserer sikkert noen, men jeg snakker om meg selv, ingen andre ;)

Jeg er ganske kraftig av meg, har alltid hatt en del fett på og rundt magen. Nå er jeg gravid i uke 17 ifølge bv, og jeg kjenner ikke livmora. Dog jeg mener å ha kjent liv i noen uker snart (er andregangs)..

Jeg prøver å tenke at "det ikke er så rart, jeg har jo tross alt en god del fett på det området fra før" .. Men jeg havner alltid tilbake på at "huff, dette har gått galt tidlig, at fosteret er dødt, men ikke er støtt ut ellernoe" ..

Jeg skal forresten til ultralyd 17.august, og jeg kjenner jeg bare gruer meg...........

 

 

Veit egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget jeg. Hvis noen vil kommentere så er dere hjertelig velkomne til å gjøre det :)

 

Hilsen en heller usikker sjel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tilhører 90+ klubben, og har ekstra polstring rruindt magen. Jeg er 16 uker og kjenner livmora, men det er fordi jeg vet akkurat hva jeg skal lete etter, og når jeg trykker på den kjenner jeg det inni meg. Dette er 3. barn. og har vært 90 + med de 2 andre også.

 

MAn mister ikke bare fordi man er overvektig.. det kan bare følge flere kompikasjoner pga det, men det er heller ikke nødt til å skje =)

 

Jeg kjenner også liv, men denne er langt roligere enn de 2 andre har vært, så kjenner ikke daglig.

 

Jeg har også ultralyd 17. august.. gleder meg.

 

Lykke itl videre i svangerskapet.. Detet går nok bra skal du se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg mister pga overvekt, men jeg tror at det kan ha gått galt tidlig men at det ikke er støtt ut.. if you know. veit ikke hva det kalles jeg.

Jeg trodde jeg kjente livmora tidligere, men er neggu ikke sikker lenger gitt..!!

Kan ikke si jeg er spent eller at jeg gleder meg noe særlig til ultralyden.. Huff!

 

Hm, jeg mener å ha sett nicket ditt før.. "hører" du til lillehammer sykehus mon tro?

Er dit jeg skal ..

 

Hilsen HI..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg faktisk. =) Bor i rett i nærheten (12 min kjøretur) , og har gode erfaringer med dem.

 

Ang MA så ordner kroppen ofte opp før man har kommet så langt som til UL.

 

Jeg skal til jormdom for første gang neste uke og gleder til å få hør ehjertelyd =)

 

Har du barn fra før?

Hvor gammel er du selv?

Bor du i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig tidlig til jordmora jeg, hun prøvde å finne hjertelyden, men var nok litt for tidlig til å finne den. Så jeg skal dit igjen ei uke etter ul'en. =)

Prøver å tenke minst mulig på dette som jeg skreiv om tidligere, men er fanken ikke lett :S får bare holde ut til 17. august kl 14...

 

Har ei jente fra før, hun ble 2 i mai. Bor så og si midt mellom lhmr-hamar-gjøvik jeg. og blir 27 i sept.

 

når har du termin? gammel er du? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner deg godt med tanken på hvordan du føler det. er uke 17 idag, jeg har ikke kjent livmora selv og har ikke fått noe som helst mage, alle gikk hele tiden å spurte hvor magen ble av, og diverse.. tilslutt begynte jeg å bekymre meg for at det kanksje ikke skulle være liv inne i magen eller noe.. men heldigvis var det det. var hos jordmor, hun fant livmoren min uten problemer, og vi fikk høre hjertelyd. det var fantastiks beroligene og godt.. vi kysser fingrene for deg, og satser på at det går bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også medlem av 90+. Tror ikke jeg klarte å finne livmora mi i det hele tatt med føstemann. Legen og jordmoren fant den, men da jeg skulle kjenne selv så hadde jeg ikke peiling.

 

Denne gangen ba jeg faktisk jordmoren vise meg hvor jeg skulle kjenne og forklare hva jeg skulle kjenne etter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...