Gå til innhold

Når ville dere testet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen i dag,men den er ikke kommet ennå.

Hadde sex for nøyaktig 2 uker siden,på dag 2 av el,og kondomen sprakk.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om den ikke kommer i dag, så kan det være lurt å teste imorgen. Så slipper du å svi av en test i dag hvis mensen skulle dukke opp senere på dagen.

Skrevet

Da jeg ønsket meg barn ville jeg sansynlig vis ha brukt ca 4 tester før jeg forventet bens. Om jeg ikke ønsket meg barn ville jeg tatt en angrepille om kondomen sprakk og testet omtrent på denne tiden. Det er i hvertfal ikke noe å vente for. Om du ønsker abort er det best å gjøre det fortest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...