Gå til innhold

salg av vogn.....pris og pruting.Haster da evt kjøper kommer snart;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal selge vognen min o g det kommer en dame for å se på den i dag

har lagt den ut på finn med denne teksten:

har en quinnyvogn jeg nå ønsker å selge. Har to dreamybagger til vognen, en i beige og den andre i rød. Det følger med et regntrekk til babybag, myggnetting og adaptere til å feste baggen med. Disse adapterne er de samme som en trenger for å feste maxi cosi bilsetet med. Begge baggene har stormtrekk. Fleecepleddet som er med på bildet av den røde baggen følger ikke med.

Den beige baggen er brukt til 1 barn, og i en mnd som soveplass i stuen. Den røde baggen er kun brukt i 1,5 mnd.

Det kan jo være greit feks å ha en bag stående hos besteforeldre og en hjemme, så trenger en bare å ta med seg understelle når en reiser på tur...

Sportsvognen er svart og kan brukes både forover og bakovervendt.

Følger også med en original svart quinny vognpose som passer både i bag og i sportsvogn.(posen er lik den på bilde, bare i svart

HAr lagt det ut til kr 3000, er dette for mye?

har gått med på å selge komplett med en bag, hun ville kun ha den beige baggen. Sa da at jeg kunne slå av 500 kr siden hun bare tar den ene. Sier da at hun vil se vognen først og så får "vi diskutere" prisen etterpå...synes at 2500 kr for alt dette er billig jeg, så er ikke interessert i å gå lengre ned i pris.

forventer jeg for mye for det jeg selger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ligger de på elle3rs da ? Og hvor mye kan du selge den ene bagen for ?

Skrevet

det ert kun sportsvogner ute for salg her i området og de tar 2000 og 2500 for de,. Baggen kan jeg gjerne selge for 400 om jeg er uheldig, 600 om jeg er heldig..den er rød, vet ikke om det er positivt eller negativt

Skrevet

Synes da at 2500 kr høres fornuftig ut jeg da.

En vognpose koster jo litt å kjøpe også...

Skrevet

har heldigvis en til som er interessert, så det er vel jeg som har det sterkeste kortet ;)

Skrevet

Da er det jo ikke noe problem !

Om hun vil ha vogna, så må hun betale det du vil ha.

Lykke til.

Skrevet

Jeg solgte min sorte quinny vogn med dreamybag + alt ekstra (stormtrekk, regntrekk, adaptere og myggnetting) for 1200 kr. Er så mange av de som ligger ute til salgs for ca 1500 kr.

Jeg hadde ikke pose da.

Skrevet

Jeg kjøpte forresten alt dette + maxi cosi stolen for 3000 kr. Var på tilbud hos babyshop for noen år siden (2007).

Skrevet

jeg har kjøpt alt dette til full pris. Her jeg bor er det ikke tilbud på disse vognene sånn som i storbyene, sånn at de fleste som har disse vognene her har betalt full pris. er gjerne derfor prisene ligger litt høyere da.

og det koster jo litt hvis en skal sende sportsvogn, bag , pose og annet tilbehør.

Skrevet

synes det var en god pris..stå på ditt. det er alltid noen som skal prute uansett hvor billig man selger det for..

Skrevet

Jeg må legge til at dette var en quinny speedy da, og det er jo ikke kremen av quinny vogner, selv om jeg syntes den var knallfin!!

Om du får solgt den til 2500 så er jo det kjempefint for deg, lykke til:)

Skrevet

var ganske tydelig da hun kom at hun var av den typen som kommer å ser/skriver mailer på mange vogner, men aldri i utgangspunktet har tenkt å kjøpe. merket det på hele innstillingen, vet ikke hva det var, men det var måten hun snakket på og fortalte at hun hadde sett på flere vogner og da hun endelig hadde bestemt seg så var de solgt.

lovet å gi lyd med en gang hun hadde bestemt seg, men da jeg ikke hørte fra henne, sendte jeg melding...og hun skulle selvfølgelig ikke ha den,.

har heldigvis en annen som er interessert som kommer seinere i dag.

Skrevet

Da var vognen solgt;) hun tok den beige baggen som var mest brukt og jeg sitter da igjen med den rød som kun er brukt kort tid, adaptere og regntrekk. slo av et par hundre kr siden jeg sitter igjen med den beste selv..tror/håper at jeg får litt mer for den når jeg selger den enn hva jeg ville fått for den beige.

Skrevet

Jeg solgte min quinny vogn til 1700. Med alt du nevner unntatt pose.

Skrevet

da var ikke 2100 så gale da, posen koster jo litt ny også.

Skrevet

Så bra du fikk solgt den da.

Skjønner ikke helt hvorfor noen gidder å dra for å se på vogner de ikke har tenkt å kjøpe...

Jeg skal være rimelig sikker før jeg gidder bruke tid og energi p åå dra hjem til noen for å se på vogn.

Skrevet

det mest utrolige nå er at hun som kjøpte den i dag , var å så på den og prutet den ned 400 kr...hun ringt igjen og ville ha ytterligere 400 i avslag eller å levere den i retur fordi håndbremsen visstnok ikke fungerte etter hennes behov...

fikk beskjed om å levere den tilbake til meg, så får jeg fikse den selv og legge den ut igjen. har en handy mann her hjemme så det er nok fikset ganske så fort. ...synes at det med 800 kr i avslag begynner å bli på grensen til frekt!!(uansett hvor hyggelig dama var)

Skrevet

Huff så kjedelig du måtte ta den tilbake da! Finnes en del useriøse selgere der ute, men det finnes søren meg en del useriøse kjøpere også! Når hun har sett vogna og kunne prøve den så mye som hun ville, synes jeg ikke hun skulle kreve å få levere den tilbake eller å få ytterligere avslag. Hun har jo ansvar for å se at vogna tilfredsstiller hennes forventninger. Blir jo annerledes om man har kjøpt usett, men det hadde hun jo ikke i dette tilfellet. Håper virkelig du får solgt vogna til en grei pris, og neste gang vil du vel oppfordre til å prøve den litt slik at du slipper å ta den tilbake igjen.

Skrevet

strengt tatt så er jeg vel ikke "forpliktet" til¨å ta den tilbake, eller?men vil jo ikke være vanskelig heller.

hun fikk jo sjekke ut vognen, prøvd den i bilen og hvis det m haåndbremsen var viktig, så synes jeg det var rart at hun ikke testet den. Jeg var ikke klar over at den ikke fungerte, da ville jeg ha nevnt uten tvil for å unngå en sånn situasjon.

Skrevet

Strengt tatt MÅ du vel ikke ta tilbake vogna. Du har ikke lurt henne til å tro at vogna var i bedre stand enn den egentlig var. Når hun har betalt og tatt med seg vogna har hun jo godtatt tilbudet ditt. Herlighet, hun kjøper en brukt vogn og da må hun nesten sjekke/ teste den først. Vil hun ha en ny får hun gå i butikken!

Skrevet

Jeg ville sagt: beklager, nå har du kjøpt vogna og jeg gidder ikke bruke mer tid på den. Så får hun heller selge den videre om hun ikke vil ha den.

Du er ikke pliktig til å gi returrett på et privat kjøp.

Glem hele greia, ikke så farlig om en person du ikke kjenner er sur på deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...