Gå til innhold

Treff Januar/februarmager


♥ Mamma Mia ♥

Anbefalte innlegg

Hører folk er litt ivrige etter et treff om ikke så lenge. Så det jeg lurer på i første omgang er hvem som evt. er interessert, samt hvilke(n) dato(er) som er mest passelig for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det va en link te planlegging her inne (ikkje lagt merke tell det, æ =) Men æ e me! Passe egentli alle hverdaga på ettermiddag/kveld førr min del, i allefall før skolen begynner 23.aug.

 

Har ei jente på 2 år fra før, kommer en tell i januar en gang =)

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer nok best for meg på dagtid/ettermiddag:)

har en sønn fra før av på 1år og venter nr 2 i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg gleder meg masse til å møte andre, og venter første i januar en gang. For meg passer det omtrent når som helst på dagen, bare ikke 13 august. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig me treff jah. Usikker på termin men regner me at d e i januar engang.:)

E snart 30, har 2 barn på 4 og 10.

Student og treff på ettermiddagen hadde vært en kurant tid for mæ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier vi til torsdag 19. aug da, jenter, på ettermiddagen, sånn rundt kl 17, 18? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg blir også gjerne med på treff en gang, men kan ikke den 19. august.

Mamma til ei på 20 måneder og har termin i slutten av februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer litt dårlig for meg da, har gutten min alene da for pappan er på jobb. kan jo heller ikke ta med gutten min da vi har kveldsstell i denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg ikke er noe fan av anonyme i forumet, så velger jeg desverre å ignorere deg "anonym"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at jeg signerer med anonym er fordi det er ingen som vet enda at jeg er gravid i familien og blandt venner så har jeg endel venner som er gravide nå så i fare for at de kanskje skjønner hvem jeg er så velger jeg å signere med anonym, er ingen annen grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, så arti at nån har tatt initiativ:)

æ vil veldi gjerne bli me men sitt for øyeblikket på kreta, å kjæmm ike hjem før den 19. :)

men hive mæ gjerne på neste runde med treff:)

kos dåkker på treff, damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jeg som signerte med Anonym. nå har jeg redigert min profil så jeg også kan signere med mitt nick, for man får jo til å se profilen hvis man trykker på nicket, men nå er det ordnet.

 

nå er min sambo blitt sykmeldt fra jobb så han kunne da være hjemme med vår lille skatt så da kan jeg komme allikevell =)

gleder meg masse til å treffe dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! :) Ikke meningen å virke frekk altså, men jeg har så lite til overs for anonyme innlegg, da de som regel er veldig usaklige. Uten å kritisere deg såklart, skjønte jo delvis grunnen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå meldt meg på treff jeg også :) Ikke sikker på om jeg rekker å være der til kl.18 men skal prøve å komme innen 18.30.

Gleder meg til å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh, vil så gjerne bli med på treff!

Men er opptatt nå på onsdag... :'(

Håper jeg får til og bli med neste gang! Kooos dere! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å bli md på neste treff.:) Var alene md barna denne uka:) Blir koselig å møte dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...