Fru F Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Ikke hvis alt er normalt Rikelig menstruasjon første dagene, som dabber mer og mer av for hver dag.
MammaTilToTette + spire Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Je blødde veldig mye i 4 uker,så ble det mindre og mindre før det stoppet etter 6 uker...
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Enig m Fru F. Rikelig mens de første dagene, etter det var det ikke så ille som jeg så for meg...
strekkmerketrollet Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Her var det ganske kraftig 2 første dagene, men roa seg mye ned til jeg var kommet hjem fra sykehuset
litagod Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 vel, man får jo noen enorme bleier som man ikke trodde eksisterte etter fødselen og gjett om man får bruk for dem... jeg blødde iallefall mye på både første og andre, men det gir seg etter få dager... var ikke i nærheten av mens for min del... veldig mye mer, hehe.
GogJSpentNå Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Jeg blødde VELDIG mye første dagen, eller skal jeg si samme dagen, fikk henne klokken 13 så var resten av den dagen og morran akkurat før jeg var på do. Da kom d liksom masse da og, sikkert som hadde samlet seg litt om natten. Men dag nr to var det blitt som en vanlig mens, åså dabbet det sakte men sikkert mer og mer av.. Tror alle er litt forskjellige..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Jeg blødde veldig, lenge. Blødde mer enn en kraftig mens i over en uke, dabbet av litt da, men blødde i 6 uker tilsammen ca, da begynte det å forsvinne
Lemonia Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Nei, jeg blødde som en vanlig mens de 3-4 første dagene og så småblødninger/spotting noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå