Gå til innhold

termin 3 april, men keisersnitt i mars.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Sitter med barn nr. 3 i magen og gleder meg vilt! Men pga blodtap de to forrige fødsler er jeg nødt til å ta keisersnitt denne gang. Noen som vil dele erfaringer fra slike tilfeller, eller fra planlagte keisersnitt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Gratulerer til deg også :)

Sitter også med nr 3 i magen.

 

Jeg har ingen erfaringer med det du har gått gjennom , så kan ikke dele noe der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg sitter også med nr 3 i magen, termin 2.april og skal ha keisersnitt i mars grunnet for smalt bekken. Min førstefødte måtte tas med keisersnitt etter 2 døgn i fødsel da det viste seg at jeg hadde for smalt bekken, mitt andre barn fødte jeg vanlig siden hun måtte fødes i uke 20 og var bitte-bitte-liten. Jeg har ingen erfaring med planlagt keisersnitt og håper noen vil dele sine erfaringer her med oss?? Hadde ingen hyggelig opplevelse med keisersnitt sist gang men innbiller meg at alt ligger ann til en bedre opplevelse når det er planlagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere enn meg... Må innrømme at jeg gruer meg litt. Det er jo alltid best for barnet å bli født vaginalt, og jeg er redd infeksjoner i såret.. Mange tanker surrer nå ja. :)

Håper også flere vil dele sine opplevelser med oss, så vi kanskje får litt bedre innsikt på hva som venter oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg!

 

Jeg har 2 KS, og skal ha mitt 3 Ks i mars/april!

Har vært veldig fine opplevelser begge ks, men det som er den store forskjellen, er jo at i vaginal fødsel har du smertene på forhånd, men med KS får du smertene i etterkant!

 

Altså, det er helt greit, er smerter etter en operasjon! Og man er ganske raskt oppe av sengen. De fleste er oppe og går samme dagen, jeg selv er ikke stødig i bena før dagen etter!

Det som er viktig er at du sier ifra på forhånd at du gjerne vil se barnet med en gang det har kommet ut, så sant det er mulig! Fikk ikke det med førstemann, men sa ifra før operasjon med nr2 og fikk kose henne litt hør hun ble vasket!

 

Er bare å spørre om dere lurer på noe med KS!

Deler gjerne info jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...